27/12/2021

ZABIJELILO...27122021


ZABIJELILO...

Kapelna_27122021
snimila_Željka Lukačević

teh. obrada_zgmomo











Kapelna U Našem Srcu

Wow, ma, ne mogu se nadivit', prije svega na prelijepoj prvoj ovogodišnjoj zimskoj kapelačkoj idili, drugo, zadivljujućim fotkama koje nam je snimila i poslala naša Prijateljica, Željka Lukačević, treće, na očišćenom kolnom ulazu u dvorište (ako malo bolje pogledate fotku), četvrto na očišćenoj stazi ispred "čela kuće", peto, na ralici koja je prošla i posula cestu makar je centimetar dva, snijega na njoj....moja isprika komunalnim službama što sam ih malo "uštin'o" u komentaru na slikama Danice Adašević.....toliko su me zadivile ove fotke da sam bez riječi...a tek kako će Zdravko Pacaric...gle, bajo, kad natočiš 'ednu ladnu u Vašici, gledajući ove fotke, natoč' po 'ednu i za mene i Željkine, pa da svi nazdravimo! Hvala Željka! I da, tol'ko je lijepo ono zaleđeno jezerce u avlij da me odma' podsjetilo na "slićuhanje i korčulanje" na Putni oko mosta koji vodi na spašnik pa prema šlajzu....a joj, koja su to vremena bila...

Nema komentara:

Objavi komentar