23/06/2013

NAJUREĐENIJE AVLIJE (DVORIŠTA) U KAPELNI 2012./2013.


NAJUREĐENIJE AVLIJE (DVORIŠTA) U KAPELNI 2012./2013.

Poštovane naše Kapelčanke i naši Kapelčani!

Ušli smo u ljeto 2013. g. 

Siguran sam da ste svoje avlije (dvorišta) i prostore oko kuće zasadili i uredili kao i svake godine. Siguran sam da vaše vrijedne ruke i ove godine marljivo rade na uređenju prostora u kojem živite. Siguran sam da će Kapelna, kao i svake godine do sada, pokazati da je mjesto gdje se život živi i osjeća neovisno o svim neriješenim društvenim pitanjima i problemima. 

Kako je lijepo, bos, prošetati zelenim travnatim tepihom pred svojom kućom, popiti hladne vode, zagrliti najmilije članove obitelji, pozvati komšije (susjede) na kavu i kolače i uživati u predivnom sunčanom danu. 
Vremenske prilike u ovom trenutku pogoduju cvjetnim alejama koje ste zasadili u svojoj avliji (dvorištu). Sigurno je mnogo toga već procvjetalo i zazelenilo. Dajte da u toj vašoj ljepoti uživamo i mi! 

Šaljite mi (nam) foto i video materijale iz vaših avlija. 
Neka se ovaj post šareni od ljepote prirode u vašem okruženju. 
Neka bude praznik za oči! 
Neka Kapelna zasja u punoj ljepoti! 

Svatko od nas želi da mu njegov dom bude uređen i dotjeran onako kako on to želi i kako se u njemu najbolje i najljepše osjeća. 
Uređivanje svog okruženja u kući, i oko kuće, nije samo odraz brige i odgovornosti za svoje imanje već je dika i ponos mjesta u kojem se to kućanstvo nalazi. 
U cilju da potaknem natjecateljski duh svih Kapelčanki (zašto ne i Kapelčana? 
Pa ne piju oni samo pivo pred dućanom!) 

nastavljam i u 2013. (u 2012. započeti, a nedovršeni) 

"NATJEČAJ ZA NAJUREĐENIJU AVLIJU" u Kapelni 2012./2013.

Konačno sam od 22.06.- 25.06. boravio u Kapelni i snimio nove fotografije lijepih i uređenih avlija naših Kapelčanki i Kapelčana koje ću vam sa zadovoljstvom predstaviti. Ostao sam ugodno iznenađen koliko pažnje i ljubavi posvećuju uređenju svoje avlije. To je, naprosto, zadivljujuće i vrijedno svake pažnje. Bravo!!! 

Sadašnji izgled kapelačkih avlija mijenja redosljed iz 2012.g. u što ćete se i sami moći uvjeriti pregledavajući snimljene materijale. 
Priznajem, nisam osobno obiš`o sve avlije, neke sam, oduševljen izgledom, "skrivećki" snimao "preko taraba" i ne znajući vlasnika avlije, ali "bacam rukavicu" onima koje su bolje od ovih. 

Nominiram za najbolje (prema snimljenim slikama) u sezoni 2013. sljedeće avlije: 

(trenutni poredak - mojim osobnim prijedlogom) 

teh. obrada_zgmomo

1. mjesto
Avlija obitelji Radmile Marić
( u sezoni 2012. g. 3. mjesto) 
























Snimljene slike iz sezone 2012. g. 






2. mjesto 
Avlija obitelji Gordane Savić
( u sezoni 2012. g. nije nominirana) 


















3. mjesto 
Avlija obitelji Stjepana Grgičevića
( u sezoni 2012. g. nije nominiran)















4. mjesto 
Avlija obitelji Ilije Obradovića
( u sezoni 2012. g. prvo mjesto) 





5. mjesto 
Avlija obitelji Mileve Stojčević
( u sezoni 2012. g. drugo mjesto) 







6. mjesto 
Avlija obitelji Slavka Brankovića 
( u sezoni 2012. g. šesto mjesto) 





7. mjesto 
Avlija ??? 



8. mjesto 
Avlija osnovne škole 


9. mjesto 
Avlija ??? 




10. mjesto 
Avlija crkvenog doma 




Molim vlasnike neimenovanih avlija da mi se jave i predstave osobno svima vama. Na njihovo, vaše i moje, zadovoljstvo i ponos. 

Molim i one koji smatraju da su "oštećeni" i da imaju bolje uređene avlije, da mi se jave. I demantiraju me. Zamijeniti ćemo redosljed na rang listi najboljih. I još više potaknuti inat i natjecateljski duh! 

Ma, gdje netko može znati i imati bolje nego ja - neka bude vaš i moj moto. U pozitivnom, natjecateljskom i motivirajućem smislu. 

Možda na kraju, uz proglašenje najbolje avlije i najbolje gazdarice (i gazde), ustanovimo i neko priznanje ili nagradu za uloženi trud i rad. Na njihov ponos i ponos naše Kapelne koja će time još bolje izgledati pred samom sobom i svijetom! 

Možda i mjesna, lokalna samouprava, nagradi svoje sumještane za uloženi trud, rad i ljepši izgled naše Kapelne. 

U cilju ustanovljenja takve nagrade 

doniram fondu za nagrade mojih 100,00 kuna kao početni ulog za nabavku novog cvijeća najboljima. 

Pozivam mjesni odbor Kapelne i nove donatore da se pridruže ovoj akciji i objave svoje novčane priloge (ili cvjetne, sjemenske, alatne i sl.) za fond nagrada. 

zgmomo 

Prve tri nagrađene avlije detaljno ćemo predstaviti slikama i video prilogom na kraju ljeta 2013.g. 

Reagiranja na objavu Natječaja: 

Radmila (sezona 2012.) 
„ U vezi s uređenjem dvorišta, mislim da ovo nije dobro vrijeme za natjecanje. Biljke traže pažnju i njegu, a velika je suša. Ne može se ni zalijevati jer u većini bunara nema vode ili je ima za najosnovnije potrebe. Gradski vodovod nije u funkciji, ne znam kada će se domaćinstva moći priključiti. Osim biljaka trajnica, važne su sezonske cvjetnice. Dvorište i vrt moraju biti lijepi od ranog proljeća do kasne jeseni, po mogućnosti i zimi tko ima zimzelene biljke. Tvoja je ideja dobra, ali ne u ovim katastrofalnim klimatskim uvjetima. Osim toga, trebalo bi pokazati cijelo dvorište“. 


1 komentar:

  1. Prelijepo uređenje okućnice, stvarno sam oduševljena kako jednostavno i uredno dvorište može lijepo izgledati.

    OdgovoriIzbriši