27/12/2021

PRVI SNIJEG_27122021


PRVI SNIJEG...

Kapelna_27122021
snimila_Danica Adašević

teh. obrada_zgmomo








Kapelna U Našem Srcu

Ideeešššš...ja još u "dugačkim gaćama, pod toplom per'nom, s vunenom kap'com koja ima gombicu na kraj' na glav' da'm' ne ozebe, i poluhladnim termoforom na križ'ma", prebirem po mislima, a s rukama biram...oć'..neć', oć'..neć, oć'..neć...ustat' se iz toplog' kreveta....kad ono messenger klik, klik, klik.....uzeh ga u ruk', pogledam, kad ono zabijel'lo mi pred očma', a Danica Adaševic koja šalje ove fotke...kaže mi..."Šaljem vam malo snijega iz Kapelne...Da sinoć je malo počeo a od jutra vidim dosta ga napadalo ,pa rekla da vam pošaljem". U'vati me stid! Dobro da nikoga nema pored mene da to vidi. Žena izašla na taj "kijamet" u ovim god'nama, uzela mobitel u ruke, pa ravno po cest' po kojoj "ni ral'ca" još nije prošla, a komunalne službe sela za održavanje cesta još drijemaju" pa ravno do društvenog doma i centra...Da nam pokaže našu Kapelnu u snijeg! VIKNUH SEB', DIŽ' SE LIJENČINO, OPALIH SI ĆUŠKU I ZAVRNU' UVO, PA NA NOGE....Joj sramote! Baš smo mi "građani omlitav'li"...spaval' bi, istezal' se po krevet', ne moramo 'ranti, pil'će i blago, šarova, u njegovoj kuć'ci, lož't' u peć drva, ić' čistit' snijeg po avlij' i ispred kuće......I još se žalimo, mala nam penzija! I njima u Kapelni je mala, još manja, a de'viđ' a što oni još moraju naprav't, a mi ne moramo.....Hvala Danica Adaševic, Prijateljice naša draga, uvijek sam cijenio našu suradnju, znao da se u Vas uvijek mogu(možemo) pouzdati, jer u NAŠIM SRCIMA KUCA....NAŠA KAPELNA! Neka tako bude zauvijek! Osobno Vam želim u ovim blagdanskim danima, prije svega puno zdravlja, obiteljskog zadovoljstva, mira, i sveg ostalog što Vas ispunjava i čini sretnom!


Nema komentara:

Objavi komentar