18/12/2021

JEDE MI SE "MASNI KRU' S CRVENOM PAPRIKOM"


JEDE MI SE "MASNI KRU' S CRVENOM PAPRIKOM"
Zagreb_18122021_12:40

za sve "svoj majstor"_zgmomo












Kažu naše "RUŽE", maloprije u svojoj objavi

"Danas od 17 h kod Udruge Žena Ruže...... Topli domaci kruh iz krušne peci......Vracamo se u djetinjstvo mažemo ga domacom svinjskom masti i crvenom paprikom , pekmezom posipamo šecerom dođiteeeee nammmmm"

Odgovaram ja NJIMA, našim PONOSIMA iz svih sela Općine Viljevo,

El', da'm je, tam' u Mioljcu danas ispred Vašeg štanda, poj'st' šnjit' masnog kruva posutog crvenom paprikom, pa usput zalijevat' kuvanim vinom, zajedno s Vama, pa Vas sve počastit' sa svakavim' primamljivim i mirisnim ljepotama, sa stola, mislio b' da sam ispunio sve želje...el', iz ovi' stopa, dižem se od kompjutora, idem sve to izrezat', namazat',. skuvat' nek se puši, pa se vraćam pred ekran....el' da donesem na tanjur' viška, ak' ne'ko 'oće ispruž't' ruk' "iz ekrana" nek' se nađe....za potpuno društvo!

I šta, mislili ste da se zgmomo zaj.....?
Nikad, pa ni tada! Kada to stvarno radim!

Evo dokaza da sam od riječi!

Par napomena, vino nisam stavio kuhati jer mi fali onih "klinaca", sve slike, PUNO, PUNO NJIH, sa zidova su pokrivene i zaštićene u "prizemnim depoima stana" još od kada je prvi potres zatresao Zgb i okolinu i ostat će tako dok se tlo ne smiri, blagdanske ukrase stavio sam, kao i svake godine, u spomen mojoj/našoj NAJDRAŽOJ koja je to najviše voljela i čekala, i koja nas, kažu oni koji to znaju, "gleda od gore", iako, iskreno, meni nemaju nekog simboličkog značaja, a okićene borove grane sa "milion" sitnih ukrasa za naše najdraže male laviće koji kad dođu KOD SVOG DEDE stalo me cukaju za nogavicu....deda, deda, digni me na rame da vidim onaj autić, kuglicu, bubanj, deda Mraza i svašta nešto....I 'ko, neb' bio zadovoljan!

Dok vi gledate, ni'ko ne pruža ruk' kroz ekran, odo' ja SAM pojs't masni kru....!

Kad ne mog' bit s našim dragim "RUŽAMA" u Mioljcu!

Nema komentara:

Objavi komentar