11/11/2021

PITA ME, ON (Facebook)...11112021


PITA ME, ON (Facebook)...11112021

Dobro Vam jutro, svima!

Opet me pita, ON, O čemu razmišljate, Kapelna?

A ja Njemu, o tome, slušate li

RADIO DONJI MIHOLJAC?

Zašto?

Pa zato, što nam je to, selu, prva najbliža radio stanica, koja je počela s radom u 1968. g. kada sam i ja zajedno sa Željkom Strišković, iz gimnazijskih klupa bio izabran da vodimo dio radijskog programa, koje su inače vodili g. Darko Tabaček i gđa Katica Golinac, što smo jedno vrijeme i radili, iako je u tim počecima dnevno emitiranje bilo oko 2 sata, a i puno radijskog programa je bilo snimljeno, pa onda emitirano!

Pa zato, što se u dnevnim emisijama najprije možete upoznati sa svim događanjima i aktualnostima u DM i široj okolici, što možete čuti puno dobrih priloga, muzike, svježih informacija i svega onoga što to, u eteru, rade i druge radijske kuće.

Znam, da dosta Vas svakodnevno prati RDM kroz live stream putem njihovih FB i Web stranica, ali, isto tako znam da bi to htjeli i drugi od Vas , ali nisu znali kako. Pa evo za sve, linkova na Radio Donji Miholjac, pa slušajte....i uživajte...i budite bliži kraju u kojem živite, ili ste živjeli!




Iz naše prepiske s Radio Donji Miholjac.....


Jučer sam kroz messenger uputio sljedeći upit Radiju Donji Miholjac....Poštovani, dobar dan! Zovem se.......(izostavljeno iz ovog teksta). Rođen sam u Kapelni ......... g. Nakon završetka prvog razreda osnovne škole obiteljski preseljavamo u Donji Miholjac ..........g. U Miholjcu završavam osnovnu školu i gimnaziju i 1970. g. obiteljski selimo u Zagreb gdje i danas živimo. Usput, 1968. u gimnazijskim danima kada je počeo s emitiranjem Radio Donji Miholjac i kada ga je vodio g. Darko Tabaček i Katica Golinac izabrani smo, Željka Strišković i ja da vodimo dio programa radija (vijesti, reklame, čestitke i pozdravi i sl. ako se dobro sjećam) iako je tada dnevno emitiranje bilo cca 2 sata. Eto toliko da Vam se predstavim. 

U zadnjih desetak godina osnovao sam i potpuno samostalno i potpuno neprofitno, vodim Facebook profil Kapelna u našem srcu, Blog Kapelna u mom (našem)srcu i YouTube kanal zgmomo1. Ono radi čega se javljam je upravo vezano za njih. Inače, redovito pratim Vaš program putem live streama , a prati ga i dvadesetak naših Prijatelja i Prijateljica s FB profila iako mislim da ih ima i više. Obzirom na svakodnevnu njihovu zauzetost nisu u mogućnosti biti uvijek uz radijski program, a obzirom da Vi nemate arhiviranje ili neku mogućnost, kao propustili ste, poslušajte, većina njih ostaje uskraćena za neke zanimljive ili važne informacije i vijesti iz dnevnih vijesti. Pa da ne dužim dalje, to je i ono što bi Vas molio da mi kažete, mogu li ja, navodeći izvor, datum, emisiju i slično aplicirati za njih, na stranice FB profila i Bloga dio audio snimka koji snimim iz emitiranja Vaše emisije, s informacijama vezanim za Kapelnu, općinu Viljevo, Udrugu žena "Ruže" općine Viljevo i slično, kako bi svi mogli pratiti propuštene emisije. Shvatili ste , pa nema potrebe da duljim dalje. Kad bi Vi imali objavljene i arhivirane takve snimke na Vašim društvenim profilima i mogućnost dijeljenja putem linkova s Vaših stranica vrlo rado bi to učinio kao i sa sadržajima u drugim sredstvima javnog informiranja. Bili bi zahvalni da nam to dopustite, a za uzvrat, na takav način bi širili i krug ljudi koji će pratiti češće Vaše programe, a među kojima ima dosta njih koji ne žive u Kapelni ili na području općina Donji Miholjac ili Viljevo. Hvala na razumijevanju. Srdačno Vas pozdravljamo i pozivamo da pogledate i naše navedene profile na društvenim mrežama.

I od Radija Donji Miholjac odmah dobivam sljedeći odgovor....

Pozdrav,
Drago nam je što ste se javili i da nas pratite 
Razmotrit ćemo vaš zahtjev u petak i javiti vam se naknadno po završetku sastanka. Za sada, mi imamo mogućnost i arhiviramo naš program u cijelosti. Trenutno jesmo u razgovorima u firmi da u sklopu našeg PODCASTA na web stranici objavljujemo mi svoje priloge i vjesti na stranici, tako da će slušatelji imati mogućnost ako su propustili nešto, to isto moći poslušati u našoj PODCAST platformi.
Lp pa se čujemo... 

Da bi jučer (petak, 12.11.2021.), Radio Donji Miholjac objavio sljedeće...

Radio Donji Miholjac

POSLUŠAJTE AKO STE PROPUSTILI
U našoj PODCAST platformi od danas imate mogućnost poslušati propušteni TONSKI PRILOG koji smo emitirali u tom danu ili našu informativnu emisiju DNEVNIK, kao i ostale sadržaje iz našeg programa
VAŠ RDM


Kapelna U Našem Srcu

Bravo! To je to sto je nedostajalo! Hvala na razumijevanju!  Pozdrav cijeloj ekipi RDM!

Nema komentara:

Objavi komentar