07/11/2021

BILJA MILIĆ - ALBUM SLATKIH ŽELJA I SNOVA

BILJA MILIĆ - ALBUM SLATKIH ŽELJA I SNOVA

By Bilja Milić - napravila, ispekla, snimila

teh. obrada_zgmomo

























































































































































Kapelna U Našem Srcu

Wow...prvi put objavljujem nešto na Facebooku, a da sam se prije dovršetka objave "našao pod stolom".....kolutam oč'ma, uzdišem, ispred mene manta se svašta nešto, šećer porast'o...ma, dajem sam' fotke...za tekstove sada nemam snage....E, Biljo, Biljo, nije lako Tvojima s Tobom....malo, malo, netko od njih "dobije po prstima" jer ih poskriveći umače u fil, a svi se odjednom nude,....DA OPERU TANJURE I TEPSIJE....SRETAN SAM I VESEO, ŠTO SAM ZA SVE nas objavio ovu ljepotuuuuuuuuuuuuuu..Hvala, Biljo, Prijateljice! I da, usput, poručujem Zdravko Pacaric da sam skoro blizu Vašice...neki smještaj na sjeniku večeras će valjda bit...a sutra ravno nas voziš u Kukujevce...ma, valjda Bilja tamo živi....DA ZAJEDNO S NJOM PEČEMO KOLAČE....JA'Ć PRAT' TANJURE, A TI TEPSIJE....



Nema komentara:

Objavi komentar