04/11/2021

ALBUM JESEN, POKRAJ MENE_2021.

ALBUM JESEN, POKRAJ MENE_2021.

Iako sam svake godine, pored ostalih, otvarao i naše Albume s Vašim fotkama jeseni oko Vas, razmišljao sam da ih dalje ne otvaram...

Puno, puno, puno sam preuzeo na sebe obveza u vođenju FB profila, Bloga i YouTube kanala naše Kapelne u ovih desetak godina mog rada, tako da mi tehničko uređivanje, opremanje, pisanje i sve ostalo oduzima sve moje slobodno vrijeme.

No, gledajući Vaše fotografije koje snimate, "prosute jeseni" po travnjacima, "lelujajuće jeseni u žutom lišću po zraku i na krošnjama" naprosto mami na akciju! Otvori, "dašta ćeš neg' otvor'ti". Šteta bi bilo to ne pokazati svima i uživati u trenutcima koje ste zabilježili na svojim fotografijama!

Pa, evo ga,

ALBUM_JESEN, POKRAJ MENE_2021.!

"Škicam voajerski" Vaše profile, divim se snimljenim radovima, uživam u njima i "prešutno ih kradem", ali priznajući Vaš rad, trud, ime, potpis, autorstvo, i predstavljam ih našim Prijateljicama i Prijateljima!

Jer ste to VI zaslužili! Hvala!

Vaš zgmomo




KASTAV_15112021

snimila_Vera Drame

teh. obrada_zgmomo












ALBUM_JESEN, POKRAJ MENE_2021.

snimio_zgmomo

teh. obrada_zgmomo












ALBUM_JESEN, POKRAJ MENE_2021.

snimio_Stojan Mrđenović

teh. obrada_zgmomo







Kapelna U Našem Srcu

Kad se "fotografski mag i znalac" uhvati snimanja, a nalazi se okružen ovakvim ljepotama koje ne poznaje "paleta slikarskih boja", osjeti u srcu emocije prema ambijentu oko sebe, onda nastaju ovakva FOTO MAJSTORSKA DJELA! Dostojna svake izložbe i u svakoj galeriji! Prelijepa je "DEŽELA"! Hvala na ovim foto impresijama, Stojan Mrđenović, Prijatelju! Čuvajmo prirodu!



ALBUM_JESEN, POKRAJ MENE_2021.

snimila_Vera Drame

teh. obrada_zgmomo









Kapelna U Našem Srcu

Ma, samo gledam! Ovaj "raj na Zemlji"! Divota! Tko ovo ne voli, ne čuva i ne brine se za ove ljepote, i ne ostavlja ih takvima za sljedeće generacije, taj se ne može zvati ČOVJEKOM u punom smislu te riječi! Hvala, Vera Drame Prijateljice! Čuvajmo prirodu!


ALBUM_JESEN, POKRAJ MENE_2021.

snimio_Zdravko Brkić

teh. obrada_zgmomo






Kapelna U Našem Srcu

Sve majstori i majstorice fotografije! Ne da sam zadovoljan, nego sam presretan što Vas imamo na Facebook profilu i Blogu Kapelne, kao Prijateljice i Prijatelje, znalce i vrijedne suradnike! Hvala, Zdravko Brkić, Prijatelju, Tvoji foto radovi predstavljaju dobar predložak svim ljubiteljima fotografije koji vole da ih promatraju, ali koji se još nisu "okušali u tome"! Čuvajmo prirodu!


ALBUM_JESEN, POKRAJ MENE_2021.

snimila_Jelena Vučković

teh. obrada_zgmomo






ALBUM_JESEN, POKRAJ MENE_2021.

snimila_Jelica Gilić

teh. obrada_zgmomo






ALBUM_JESEN, POKRAJ MENE_2021.

snimila_Ozana Budimir

teh. obrada_zgmomo







ALBUM_JESEN, POKRAJ MENE_2021.

snimila_Jasminka Dukarić

teh. obrada_zgmomo









ALBUM_JESEN, POKRAJ MENE_2021.

snimila_Sanja Musić

teh. obrada_zgmomo






ALBUM_JESEN, POKRAJ MENE_2021.

snimila_Vera Drame

teh. obrada_zgmomo






Nema komentara:

Objavi komentar