02/11/2021

'EL, MRAZOVAČE, PRIPREMAM...


'EL, MRAZOVAČE, PRIPREMAM...

Kapelna_02.11.2021.
snimila_Ljiljana Cecelja

teh. obrada_zgmomo







Kapelna U Našem Srcu

Kliknu messenger, a ja nešt' radim...'ajd, za minut', dvije, pa'ć' pogledat!

Prođe, el' dvadesetak minuta dok sam završ'jo pos'o, 'ajd' sad da pogledam poruk'..

Kad ono, "prosu" se, preda mnom, par slika s kuharskim ljepotama i delicijama... Obuze me veselje, što rad' poruke, što rad' pripreme delicija, što' rad' Kapelne...

I ne mogu obuzdat' veselje...Iskreno! Da mi/nam netko pošalje nešto tako lijepo na objavu! Hvala, Ljiljana Cecelja! Uživam u pogledima na ove fotke! Uživajmo i mi!

Ja se raspis'o, a poruk' nisam pren'jo...pa evo, što nam je Ljiljana napisala....

"Razmišljam kako dugo nisam koristila sukalo za koje ne znam kako se zove u brojnim dijelovima svijeta u kojima su danas Kapelčani! Al danas sam morala jer sam dobila mrazovače iz Kapelne od brata Branko Branković, a i mama je poslala ciklu! Jedino što ću morat hodat 20 km da ovo sve potrošim, al vrijedi! Pozdrav!


Nema komentara:

Objavi komentar