19/10/2020

O ČEMU RAZMIŠLJATE, KAPELNA?...19102020


O ČEMU RAZMIŠLJATE, KAPELNA?...19102020

U pisanju, podignuh pogled prema zaslonu monitora, kad ono opet, iz prikrajka, njegovo znatiželjno pitanje...našeg znatiželjnog prijatelja Facebooka...

O čemu razmišljate, Kapelna?
A ja, k'o iz topa, mu odgovorih,,,

O OVOM.....


I sinu mi ideja!
Imate li i Vi u Kapelni i okolnim selima u svojim avlijama pijetla?
Ma, baš sam postavio pravo pitanje! Naravno da imate! Odnosno, još preciznije, svi oni koji u svojim avlijama imaju kokoši, dobivaju od njih jaja, naravno da imaju i pijetla!
Svog, ili, posao oko "dobivanja jaja odrađuje susjedov pijetao"? Nije bitno, rezultat je najbitniji!
No, poanta, ovog puta nije u tom čiji pijetao "ljubuje s čijim kokoškama", već imate li VI ili Vaši susjedi PIJETLA!

Lijepog, ponositog, brižnog, plodonosnog, nabrijanog, nakostriješenog....o kojem je i Balašević spjevao jednu lijepu pjesmicu, a o kojem sam i ja napisao jedan post, snimio i tehnički obradio u video klip i objavio ga na FB i Blogu Kapelne, i mom kanalu na YouTube, pa je čak bio i "posuđen" za jedan muzički video broj, a da sam ja za to slučajno saznao.

Ajde, svi Vi koji u Kapelni ili okolnim selima imate svog, ili susjedovog pijetla, snimite ga onako, sefijevski kako to većina Vas mladih svakodnevno radi, portretski, baš za Instagram i slične društvene mreže, i pohvalite nam se....

Da vidimo 

TKO IMA NAJLJEPŠEG "FRAJERA" U SVOJOJ (ILI SUSJEDOVOJ) AVLIJI!

No, molim za razumijevanje, ne prekidajte ga u snimanju, baš u trenutku dok "radi svoj posao"....da bi Vi imali jaja! Sačekajte, da siđe!

Hvala!



VIDEO ZAPIS JE KOMPRESIRAN RADI OGRANIČENJA BLOGGERA O MAKSIMALNOJ VELIČINI VIDEO ZAPISA (100MB),

UKIDANJA MOGA YOUTUBE KANALA I NEMOGUĆNOSTI GLEDANJA DO SADA OBJAVLJENIH VIDEO ZAPISA PA JE SLABIJE KVALITETE



OBJAVLJENI VIDEO ZAPIS JE BIO NA YOUTUBE KANALU

zgmomo1 (od 168 videa koje sam osobno snimao, uređivao i objavljivao)
prije ukidanja YouTube kanala koji više nije moguće gledati

(nemam objašnjenje, razloge i primjere za takav postupak, jer je za mene to veoma neugodno iznenađenje – moj žalbeni postupak je u tijeku







Sekin Pjetličko kao "posuđeni glavni glumac"!






Nema komentara:

Objavi komentar