06/10/2020

IZ ALBUMA PRIJATELJA KAPELNE - OBITELJI DAKIĆ


IZ ALBUMA PRIJATELJA KAPELNE - OBITELJI DAKIĆ

Sretan Ti 50-ti, Dalibore
Kapelna_03102020

snimio_Milojko Ilibašić

teh. obrada_zgmomo

Sinoć, kasno, pola šest...ma, od kud mi ovakav početak teksta, samo? 
Nešto, i od nekud, mi je poznat!

Ajmo, od početka! 

Sinoć, kasno (za mene), iza 21 i nešto sati, oglase se poruke...tik, tik, tik...
Otvorih zaslon mobitela kad ono...pun ekran kolača, torti, osmijeha, zagrljaja, ugodne slavljeničke obiteljske atmosfere...poznati ljudi, na poznatoj terasi, u Kapelni...

Vidim Dadu i njegove, vidim mu na reveru zakačen znak i obilježje...nešto mi poznato, asocira na nešto...

Ma, obzirom da je Dado naš "lokalni šerif" da nije i on u "predsjedničkoj kampanji onih preko bare"? I oni nose ovih dana takva obilježja na svojim reverima! 

Ma, nemooojjjjj, oš' da moramo i mi u Kapelni kup'ti neke "F zrakomlate" za selo...
Šta će nam, sa svim okolnim sel'ma smo dobri, družimo se, pomažemo, posjećujemo se. dobivamo novi društveni dom....ak' nam "oni preko bare, il' koji drugi, već guraju neke F zrakomlate onda nek budu za zaprašivanje komaraca". Oni trebaju svima nama! Vi'š da i ova dva za zaprašivanje koja imamo u Slavon'ji ne mogu ni da upale, a kamo li da polete! Pa ni na guranje!

Znači, nije "ona predsjednička kampanja"! Lokalna počinje za koji mjesec! Prerano bi bilo da je nju započeo! Ma, što se onda slavi!

E, ovako u godinama, pomislih, ma mora da je rođendan!!! 
I je! 
Torti s "maketama auta koji se jedu" na njima, svi zagrljeni, veseli, osjetim miris janjca, kozlića i odojaka gdje se okreću na ražnju, vidim gazdu Belegina gdje se "prosuo po stol'ci i nestrpljivo čeka da mu već donesu tu 'armunku, pa da počne" ...

E naš Dado, neka Tebi i Tvojoj širokoj obitelji, bude i dalje zdravo, živo, veselo, sretno!!! 

Neka pred kućama, avlijama, u bostanima bude i dalje puno, puno novih osobnih automobila, poljoprivrednih strojeva, neka vinogradi ispred kuće i dalje daju dobrog vina, neka cviče i rokću razna domaća blaga po torovima, neka trču nove pionirske, omladinske i umirovljeničke generacije za loptom po put' i avlij', i neka
se uvijek čuje sretan smijeh, zvuk harmonike i vesela dječja pjesma!

E, da sam mog'o makar viđet' koji kolač! 
I uživat' u tom pogledu!
A neka drugi, u slast ih, pojedu!

Ma, što'b rekla moja doktor'ca da me vid'la na slik' đe jedem kolač!
Al' bi'm opal'la još stožu dijet', pa si ti misli!


















Nema komentara:

Objavi komentar