01/08/2012

IMAO SAM KRASNOG PIJETLA (NOSTALGIJA?)


IMAO SAM KRASNOG PIJETLA (NOSTALGIJA?)

Kako je malo potrebno da budemo sretni, a da često puta nemamo vremena da toga budemo svjesni. 

Kako je malo potrebno da malo imamo i budemo jako sretni, za razliku od onih koji jako puno imaju, a nikada nisu sretni.

Kako je malo potrebno da pogledamo oko sebe i primijetimo sreću u malim, našim, stvarima koje nas okružuju, a koje, nažalost, u svakodnevnoj trci za životom i imanjem, ne stignemo primijetiti.

Ne treba mi bogatstvo, treba mi mala radost. Kao na primjer, imati svog pijetla?

Imale su moje bake krasnog pijetla. 

Dok su bile žive, bio je i on. Danas mi bake nisu više žive, i nemam svog pijetla. Jako mi nedostaje, naročito u ovim poznim godinama.

Lijep, ponosan, naočit, odgovoran za svoje piliće i kokoši. Pravi čuvar doma i svog okruženja. Kako je bilo lijepo buditi se u rano, mirisno jutro, na njegov poziv. Kako je bilo lijepo dolaziti i lijegati u topli krevet u rano jutro sa zabava i druženja u vrijeme kada PIJETAO počne kukurikati. I najavljivati novi dan.

Danas nemam svog pijetla i kokoši, ali ih na svu sreću ima moja seka Ljilja. I neka ih ima. Za sebe, mene, nas...Njen Pjetličko, u meni stvara zavist, ponos, ljubav, pripadnost, nostalgiju...

I zato svim našim pijetlovima na mojim stranicama dajem posebno mjesto.

snimio, teh. obrada_zgmomo

objavljeno i na Facebook profilu Kapelna u našem srcu





Nema komentara:

Objavi komentar