17/08/2019

KAPELNA 2013._ NOVA OBRADA_17082019

KAPELNA 2013._ NOVA OBRADA_17082019

snimio, teh. obrada_zgmomo


objavljeno i na Facebook profilu Kapelna u našem srcu



Poštovane Prijateljice i Prijatelji!

Dana, 26.06.2013. objavio sam na mom YouTube kanalu video zapis KAPELNA 2013. u kojem sam kao muzičku podlogu koristio i neke muzičke snimke u kojima se pjeva o Kapelni i Slavoniji, i u kojima su bile i neke snimke koje je izvodio sastav Crni Biseri, s kojima je surađivao MS i koji mi je rekao da mi oni dopuštaju korištenje tih pjesama jer njihov sastav više ne postoji pod tim imenom. No, iz određenih razloga zamijenio sam cijelu tonsku podlogu u prvoj objavi i evo, dodajem novu objavu s novom tonskom podlogom.


REOBJAVA SA YOUTUBE NA FB I BLOG KAPELNE RADI UKIDANJA YOUTUBE KANALA I NEMOGUĆNOSTI GLEDANJA OBJAVLJENIH VIDEO ZAPISA

VIDEO ZAPIS JE KOMPRESIRAN RADI OGRANIČENJA BLOGGERA O MAKSIMALNOJ VELIČINI VIDEO ZAPISA (100MB),

UKIDANJA MOGA YOUTUBE KANALA I NEMOGUĆNOSTI GLEDANJA DO SADA OBJAVLJENIH VIDEO ZAPISA PA JE SLABIJE KVALITETE



OBJAVLJENI VIDEO ZAPIS JE BIO NA YOUTUBE KANALU

zgmomo1 (od 168 videa koje sam osobno snimao, uređivao i objavljivao)
prije ukidanja YouTube kanala koji više nije moguće gledati

(nemam objašnjenje, razloge i primjere za takav postupak, jer je za mene to veoma neugodno iznenađenje – moj žalbeni postupak je u tijeku



Nema komentara:

Objavi komentar