09/08/2019

KAPELAČKA ZELENA OAZA OBITELJI FUČEK

KAPELAČKA ZELENA OAZA OBITELJI FUČEK

KAPELNA_07082019
AVLIJA OBITELJI FUČEK

snimio, teh. obrada_zgmomo 

Kapelna U Našem Srcu Evo još jedne zeleno šarene ljepote u našoj Kapelni! Gle, toliko me se dojmila, toliko mi je bilo ugodno u ovom okruženju da ... S koliko ljubavi se samo sadi, uzgaja, plijevi, obrezuje, zalijevaju ovi cvjetni grmovi....Koliko samo pčela nađe na njima cvjetni prah i odnese ga u košnice....Koliko "eksera" je samo zabijeno u stari ambar na kojem vise sačuvana pomagala naših predaka....A tek što ima još u drugom dijelu dvorišta za koje nisam znao kad sam snimao....A kako li tek izgleda kad se u pečenjari rasplamsa vatrica, stavi peka, ražanj, roštilj...i sjedne kraj nje drago i prijatno društvo...Pa izvadi nešto hladno iz bunara gdje se hladi....Ma, daleko sam od toga, u drugom gradu, blizu sam srcem, dušom i osjećajima....A da ipak kupim(o) neku kuću pa da i ja idem kod Brankovića, Cecelje, Obradovića, Fučeka i inih na tečajeve kako napraviti još jednu zelenu oazu...Za odmoriti dušu, srce, misli, tijelo od svakodnevnih problema iz društvenog okruženja ...Bravo, bravo, bravo i hvala Svjetlana Fuček! 







































Nema komentara:

Objavi komentar