20/04/2023

OVAKO JE KOD MENE SADA_ MOJA SARMA, PRVI PUT!


OVAKO JE KOD MENE SADA_
MOJA SARMA, PRVI PUT!

Zagreb, 2042023_16:55

sarmira_zgmomo

Sve ima – prvi put!

I rođenje, i pogled, i smijeh, i pružanje ruku, i plač, i traženje, i hodanje, i voljenje, i ljubljenje, i…
I svi prolazimo kroz te periode našeg življenja!
Netko prije, netko kasnije, netko uvijek, netko nikad…

Ajd' prijeđi „na stvar“, što nas maltretiraš i mučiš!
Da, u pravu ste!
Često sam u svom dosadašnjem životu imao svojih raznih – „prvi put“!
Pa tako i danas!

Da, pripremim, napravim i skuham, sam, samcat, SVOJU PRVU SARMU!!!

A, moš' si mislit', vel'kog štosa?
Skuh'o si SAM, prvi put, sarmu!

Kad ste tako „oholi“, ajd', dignite ruke svi koji ste to isto do sada napravili!
Sami!
Za sebe i svoje!
Mislim, prije svega na dečke, al' mogu i poneke cure dić' ruku!
Ako su to napravile do sada.
Nešto Vas je malo!

Evo, tutoriala!
Step by step!

Eno je, kuha se!
Lagano krčka!
Barem do 21 sat!
Za sutra!
Za mene i moje!

A za nas – pitate me?
I za Vas, ako ste blizu!

I da,

Ne držim „kuharsketečajeve“!
Ne pripremam se za „večerezasedamosam“!
Ne prijavljujem se za „masteršefoveigazde“!
Ne upisujem se u „večernjuškoluzapomoćnekuhare“!
Ne treniram za pomoćnogkuharanegdjenamoruzavrijemeturističkesezone“!
Ne idem „kuhatiposvadbamarođendanimaimendanimaislično“!
Ne dolazim u „vašekućedakuhamumjestovas“!

Pa što onda, i zašto, to radiš?

Pa, jednostavno “pozitivnosamprolupaoaiželjansamsarmekoju nisamjeoodkakomemojanajdražanapustilaaiodkadamijemojamamobilakodmene“

A, i kaže mi, oš'da dođem pa dat' napravim! Sarmu!
A ja kažem, NJOJ, dođ', majko, da ju JA NAPRAVIM SADA ZA SVE NAS!

To se zove, ŽIVOT!
















DA FINALIZIRAM ZAPOČETU PRIČU - OD JUČER!
RUČKOM, ZA MENE I MOJE!

Obzirom na napravljenu količinu, ostalo je taman još toliko da pogostim sve iz kuća od Paprićeve i bab Živkine kuće do kuće obitelji Tankosić, na početku Čivutskog kraja, obzirom na naseljenost svih kuća u tom nizu!

OVAKO JE KOD MENE SADA_
MOJA SARMA, PRVI PUT! RUČAK!
Zagreb, 2142023_12:38

sarmira_zgmomo















Nema komentara:

Objavi komentar