15/04/2023

IZ ALBUMA PRIJATELJA KAPELNE - BRANISLAVA I RADIVOJA DAKIĆA


IZ ALBUMA PRIJATELJA KAPELNE - BRANISLAVA I RADIVOJA DAKIĆA


Poštovane Prijateljice i Prijatelji! 

S osobitim zadovoljstvom otvaram novi Album naših Prijatelja Branislava i pok. Radivoja (Borislava) Dakića i u njemu objavljujem tek nekoliko slika iz moje foto arhive i s nekih Vaših Fb profila. Na žalost, nemam ih više pa molim sve Vas koji ih imate, da nam ih pošaljete kako bi ih objavljivali u njihovom Albumu. Hvala Vam. 

S obojicom sam(smo) se družio cijelo djetinjstvo i veći dio života, često se nalazio u istim društvima, išao na plesove....S "bajom" Branislavom sam se vidio zadnjih godina nekoliko puta kada sam službeno držao edukacije u Osijeku u njihovoj kući i Vukovaru, a s drugim "bajom" Borislavom, kako smo ga uvijek od milja zvali, u Kapelni sve do njegove smrti za koju nisam znao jer me nitko iz Kapelne o tome nije obaviiestio, što ne mogu prežaliti. No, kad god sam dolazio na grobove mojih najmilijih na groblju u Kapelni zapalio sam svijeću i na njegovom grobu što vidite i na slikama koje objavljujem, i popričao s njim. Neka mu je laka zemlja! 

Nedavno nam se na FB profilu Kapelne pridružio i Branislavov sin Miroslav Duduka Dakić čiju sliku objavljujem među ostalim. Nadam se da će nam i on pomoći da ovaj Album popunimo s njihovim slikama. Bio bi neizmjerno sretan! 
















































TENJA, 14.4.2023.


Jučerašnjom posjetom domu Branislava Dakića, i njegove supruge Dragice, u Tenji, konačno smo realizirali naš dogovor da je već vrijeme da se ponovo vidimo, nađemo, izgrlimo, nadivanimo....Iskoristio sam sinov službeni put na nekoliko sastanaka i radnih dogovora u Osijeku i po Baranji, i došao kod njih.

Eto, proveli smo ugodnih nekoliko sati u razgovorima, čekajući da se sin vrati pa da nastavimo put prema Zagrebu, ali preko Donjeg Miholjca i Kapelne. Jest, da nas je cijelo vrijeme pratilo ne baš ugodno vrijeme, kiša, mokro, hladno, ali kad je ovo bilo u pitanju ništa nam nije bilo teško.

Uz razgovor, dobio sam iz njihovog obiteljskog albuma nekoliko fotografija iz prijašnjih vremena, iako im je veći dio fotografija uništen u proteklim vremenima, i evo, dodajem ih u njihov album.

Da se i Vi koji ih poznajete podsjetite na vrijeme koje smo provodili u Kapelni.





















Nema komentara:

Objavi komentar