10/12/2022

MA, SVIJETLIT' ĆE I U NAŠOJ KAPELNI! ZA BOLJU, 2023.G.!

MA, SVIJETLIT' ĆE I U NAŠOJ KAPELNI! 
ZA BOLJU, 2023.G.!

Kapelna_10122022

virtualno uredila centar sela_"POĐOL GRADNJA" DD

teh. uredio_zgmomo


NOVI IZVJEŠTAJ IZ KAPELNE_ JUTROS, 10.12.2022.

Jutros mi javlja Mata, moj predradnik i vođa smjene u našoj „POĐOL GRADNJI“ DD iz Kapelne i kaže:

„GAZDA, postav'li smo lampice sam' na 'edan bor, i to onaj prvi lijevo od doma, jer je u dućan' nestalo lampica, sve rasprodate, a Ivana kaže das' naručene nove preko Xsiao Ping Meja, zastupnika u prodaji al' nis' još stigle jel imaju problema s elektronskim komponentama. Al' do'će, kaže! Ni u našem skladištu ih nemamo od prošlih godina, „ne'ko od naših pozajmio, pa zaborav'jo vrat'ti, provest' ću ja istrag'“!

El, „GAZDA“, 'esmo' l' to dobro naprav'li?

Prvo, Mata, 'esam li ti rek'o da me ne oslovljavaš sa „GAZDA“ jer to „GAZDAR'CI“ smeta. A ONA je glavna, i teb' i men'! Zapamti!

Možeš me zvat onda „POD GAZDAR'COM“ jer se po tom vidi da sam drugi po važnosti, a ONA prva u našoj firmi!

Ček, ček, ovo mi se dopada! „POD GAZDAR'COM“

Da, uvijek me zov' „POD GAZDAR'COM“, baš mi se dopada, a valjda ima i neko značenje, ali mi ovog trenutka baš ne pada na pamet značenje i objašnjenje! Al' mi ovaj naziv i položaj čini toplo oko srca!

Da, tak' me zov'!

Drugo, dobro ste to naprav'li, lijep je, nek' i naši Kapelčani uživaju kao i svi drugi u svojim selima, mjestima, gradovima, a ne da „čuče u mrak'“ bez javne rasvjete, okićenih borova, lokalne birtije, muzike oko i u dom', i svih čuda blagdanskih dana.

El', Mata, ak' zazimi, napun'ti ćeš sve naše cisterne sa vodom, ul'ti ih sve u šamac do „vrva“ od doma do ispred škole, pa kad zima stegne i voda se zaledi, ima'će naša dječica đe se korčulat' po ledu! Pa kad u drugim mjestima imaju cijele zamrznute površine za šklizanje, nek' naša djeca imaju makar to u šamcu!

A kad postanemo MJESTO, GRAD i OPĆINA, nać'mo mi u našem' proračun', sredstava i za onaj vel'ki točak što se okreće u visine, a kamo'l' za ledenu površ'nu za šklizanje i korčulanje.

I , Mata, daj snim'te taj bor po noć' da vidim kak' svijetli!

I odred'te straže pred njim, vidiš da's počel' krasti adventske svijeće na trgov'ma, da ne'ko ne stavi u prikol'cu i naše borove pa odveze….i šta'ć'mo onda?







Kapelna U Našem Srcu

Jutros mi javlja Mata, moj predradnik i vođa smjene u našoj „POĐOL GRADNJI“ DD iz Kapelne i kaže: " GAZD.., JOJ OPROSTITE, "POD GAZDAR'COM", palo sinoć, i jutros, malo snijega, al' se brzo topi, nemoš ni grud' naprav't, a kamo'l snješka"!! 

Et, nek je "malo i zabijelilo"! 
Makar i ovak'!






Nema komentara:

Objavi komentar