19/04/2021

S NOGOMETNOG TERENA_KAPELNA_18042021

S NOGOMETNOG TERENA_KAPELNA_18042021

S NOGOMETNOG TERENA...
Kapelna_18042021
snimio_Danijel Stojadinović

LNS NAŠICE
Utakmica_KAPELNA : LAĐANSKA 5 :1












Kapelna U Našem Srcu

Ha, evo opet malo nogometa...iz Kapelne! Iskreno, nikad me nije naročito zanimao sport, naročito nogomet...niti sam ih nešto fanatično, pratio, navijao, išao na utakmice, bučio, etc.....jedno vrijeme sam na molbu nekih mojih prijatelja iz Kapelne (posebno
Ivan Čabaj) redovito i temeljito pratio utakmice, rezultate, aktivnosti, zabave i slično oko NK KAPELNE računajući, ajde da malo pomognem im da se i za njih više zna, da svi naši raseljeni i iseljeni znaju što se i na ovom području radi....i tako je to išlo, no kako nisam imao gotovo nikakvih drugih kontakata s klubom, na moje pozive i molbe da me izvještavaju s utakmica kako bi imao dovoljno informacija za objavu nitko se nije odazivao, snalazio sam se sam kako sam znao i umio....e, onda sam rekao sebi, ako Vama nije stalo do moje potpuno besplatne pomoći, a zašto da se ja "namećem"...i tako, za mene su NK KAPELNA i njihove aktivnosti postali "nepoznanica"...i evo, kako sam dobio sinoć ove snimke s utakmice od našeg Danijel Stojadinovic, ajde rekoh sebi, da ih objavim...tražim na FB profilu NK Kapelne https://www.facebook.com/Nk-Kapelna-187658804590135 neke informacija, a ono STATUS NJIHOVOG FB PROFILA VEĆ DUŽE VREMENA NEAŽURAN, idem na FB PROFIL https://www.facebook.com/LigaNsDonjiMIholjac/ KAD ONO NJIHOV STATUS ISTO TAKO VEĆ DUŽE VREMENA NEAŽURAN, TRAŽE ADMINISTRATORA....tražim NK KAPELNU na tom profilu nema je , a vidim da je igrala s Lađanskom...za mene totalnog nepoznavatelja nogometnih zbivanja nepoznato mjesto, nogometni klub....ma gdje se to natječu?...i pronađoh ih na http://nsnasice.blogspot.com/,,,,,ma od kud ste sada s Donjeg Miholjca otišli u Našice....no za mene, totalnog nepoznavatelja nogometnih zbivanja je i to nevažno...ma, možete biti i u "nogometnoj ligi Aršanja", ako hoćete! Eto, bio sam iskren! Kao i uvijek. I da, o nogometu uopće, i u Kapelni, i dalje neću pisati na ovim stranicama, osim ako mi netko od Vas nešto pošalje! Pa kako Vi to shvatili! Hvala,
Danijel Stojadinovic! Pozdrav!


Nema komentara:

Objavi komentar