29/04/2021

IZ ALBUMA PRIJATELJA KAPELNE - MIRKA JOKIĆA - "PRIŠE" I OBITELJI


IZ ALBUMA PRIJATELJA KAPELNE - MIRKA JOKIĆA - "PRIŠE" I OBITELJI

O čemu razmišljate, Kapelna?
Pita "On"! Opet!

A ja, u pregledu i sređivanju do sada objavljenog, poduže vremena, zadržao se upravo na ovoj objavi!

O MIRKU JOKIĆU, zvanom Priša, i kako već ne!

Duboko si u mom sjećanju, Prijatelju moj! I zauvijek ćeš ostati!
Malo njih je, toliko interesantno, blisko, prijateljski, toplo, drugarski, voljelo sa mnom sjesti na stepen'ce ispred doma, dočekavši me obvezno s veselim usklikom...

Kad si doš'o, Mošo?
 
Ma ne znam tko me je tako još ikada zvao, ali Ti si uvijek koristio taj izvedeni nadimak iz mog imena! I onda, onako šeretski ispružen preko tri stepen'ce, razdrljene bijele koš'lje, zalizane rasčupane kose čiji se dio "u špic" spuštao preko desnog oka, oslonjen na jednu ruku u laktu, pridržavajući glavu, s "laptačama" na nogama i sivim "čakširama", onako, nonšalantno, mangupski, započe razgovor sa mnom...dugo, još dugo, do kasne noći...a voljeli smo "divan'ti"!
I trajalo je to tako uvijek, dugo, o svemu, puno pitanja, odgovora, smijanja i obvezno kud idemo večeras....koje voće u nečijem bostan' otresti, na koji nogometni turnir, ić', na koju igranku, s kojim biciklom, koju cur' ć'mo odvest' u mrak.....a joj, ne zaboravlja se to....

I sada mi kroz glavu, silinom struje, sve priče o Njemu, sva dešavanja, svi obilasci sela uokolo, sve kavge i nesuglasice, sve, tukli su ga, tukao ih je, svi šamcevi pokraj ceste u kojem su ga našli da spava uz bicikl, sve šume i šumski putevi gdje su ga sreli u povratku...Isprepleo je život s njim, i u njemu puno priča, dogodovština, doživljaja, inicijativa...ma svega! I uvijek mi je govor'jo, samo neka te netko takne, Mošo, ima'će smenom posla! A "špada" mu je bila uvijek u "čakširama". Na takvim putovanjima!

Prijatelju moj, mogao bi knjigu napisati! Poteče mi suza na oko, stegnu mi se grlo, nabora čelo, a srce kuca sve jače, jače, jače....

NIKADA NISI IZAŠAO IZ NJEGA, NIKADA NI NEĆEŠ!

MOŠO, OSTAJE UVIJEK UZ TEBE, I TAKO ĆE BITI ZAUVIJEK!

KADA GOD DOĐEM U KAPELNU I SNIMAM OKO SELA, UVIJEK I DUŽE, ZASTANEM ISPRED TVOJE PRAZNE KUĆE U ČIVUTSKOM KRAJU I PORAZGOVARAMO! DUGO!
ONAKO, KAKO SMO MI TO ZNALI, MIRKO, PRIŠA, PRIJATELJU MOJ!

NEKA TI JE LAKA KAPELAČKA ZEMLJA!



VIDEO ZAPIS JE KOMPRESIRAN RADI OGRANIČENJA BLOGGERA O MAKSIMALNOJ VELIČINI VIDEO ZAPISA (100MB),

UKIDANJA MOGA YOUTUBE KANALA I NEMOGUĆNOSTI GLEDANJA DO SADA OBJAVLJENIH VIDEO ZAPISA PA JE SLABIJE KVALITETE



OBJAVLJENI VIDEO ZAPIS JE BIO NA YOUTUBE KANALU

zgmomo1 (od 168 videa koje sam osobno snimao, uređivao i objavljivao)
prije ukidanja YouTube kanala koji više nije moguće gledati

(nemam objašnjenje, razloge i primjere za takav postupak, jer je za mene to veoma neugodno iznenađenje – moj žalbeni postupak je u tijeku

























IZ ALBUMA PRIJATELJA KAPELNE - MIRKA JOKIĆA - "PRIŠE" I OBITELJI
Kapelna, 02052021
snimila_Svjetlana Fuček

Kuća obitelji Mirka Jokića- Priše u Kapelni

teh. obrada_zgmomo











GROB OBITELJI MIRKA JOKIĆA - "PRIŠE"
Kapelna_08052021
snimila_Svjetlana Fuček


KOVILJKA JOKIĆ, sestra,
1941-2017

BRANKO JOKIĆ, brat,
1935-1984

MIRKO JOKIĆ - "PRIŠA"
1946-1982








Nema komentara:

Objavi komentar