26/04/2021

RADOVI NA OBALI RIJEKE KARAŠICE NA ULAZU U KAPELNU?_25042021


RADOVI NA OBALI RIJEKE KARAŠICE NA ULAZU U KAPELNU?

Kapelna_25042021

snimila_Svjetlana Fuček







Kapelna U Našem Srcu dodaje 4 nove fotografije.
30 min ·

Primih sinoć, tijekom drugih radnih dogovaranja o narednim aktivnostima, par fotografija i sljedeći tekst....“Primijetila danas, ne znam kad su to radili, ali vidljivi radovi na obali i to od početka mosta prema šlajzu, sve ostrugano, očišćeno, obala baš uredno izgleda, pa ajd i to da uslikam....

E, vidim sada i ja...na fotografijama....jesmo li nas dvoje jedini koji su to vidjeli, je li netko drugi prošao ćuprijom, a da to nije primijetio, je li tko zastao da, malo bolje pogleda, jel se netko, iz radoznalosti, raspitivao, što se radi, tko radi, zašto radi...znate ono, ma, radoznali smo svi!

E, pa sad, radoznao sam i ja, priznajem, ovo mi je prvi glas, nigdje nisam „naletio“, usput, na neku informaciju o tome, bla, bla, bla......

Ovako bez ikakvih informacija, siguran sam da ovakva „frizura„ na dijelu uređene samo jedne obale Karašice nije samo „redovito košenje i održavanje obala rijeke“, da ovakav način nije „početak izgradnje šetnice ili biciklističke staze“ uz rijeku kao u drugim mjestima, da uređenje samo jedne , a ne istovremeno i druge obale nije „početak izgradnje mjesnog kupališta na rijeci, da NK Kapelna „ne širi svoje sportske sadržaje i terene“, da.....ma, dosta šale....uozbilji se!

Iskreno, ne da mi se sada „uroniti“ u dubinsku pretragu interneta kroz razne institucije, firme, komisije, tijela, organe, zakone, elaborate, europske projekte etc. i tražiti odgovore na ovo, ali sam gotovo siguran da su ovi radovi dio nekog cjelovitog većeg, projekta uređenja, održavanja, izgradnje nečega na Karašici, i ne samo njoj....i da je to vjerovatno projekt na široj društvenoj razini, a ne samo na općini Viljevo i selu Kapelni!

I što sad? E, neću opet uložiti svoje slobodno vrijeme da pronađem službene odgovore o tome što se radi. Koga interesira neka istražuje! Mi smo Vam dali načelnu informaciju i par fotki, a Vi, kao i većina, obično, ne obraćajte pozornost...baš Vas briga što se radi!

Jednom ćete, kada bude završeno....saznati! Tako je najlakše?????


Nema komentara:

Objavi komentar