14/06/2020

PRONAŠLI STUPOVE STARE GUTMANOVE PRUGE


PRONAŠLI STUPOVE STARE GUTMANOVE PRUGE


Jest' da je tekst iz 2017.g. no nisam ga prije primijetio! 
Vjerojatno niste ni Vi? 

A vozio sam se, pa i neki od Vas, ovim "ćirom", ovom prugom, ovim mostom u "Orovcu" davno, puno puta i bio u ovom vlaku s obitelji, k'o klinac, kada je neposredno nakon izlaska vlaka iz mjesta, iskočio iz tračnica i doživio udes. Bili smo, cijela moja obitelj, u teretnom vagonu jer je tada kompozicija vlaka bila sastavljena od puno pretrpanih vagona radi organiziranog odlaska ljudi iz više sela na neku proslavu u Radlovac, (ne sjećam se koja je bila), a i godine se baš ne sjećam.

Na svu sreću, točno na našem vagonu, prekinula se kompozicija vlaka, vagoni iza našeg su se prevrnuli na zemlju, mislim koji od njih i u potok, a naš je ostao oslonjen na "banderu" i svi ispred nas na tračnicama, mislim, ako se dobro sjećam! Otac mi je tada dobio jak udarac u glavu od prečke koja je bila spuštena preko otvorenih vrata teretnog vagona i na koju je bio naslonjen kada se vagon nakretao na stranu. Da nije bilo te "bandere" i mi bi završili u potoku prevrtanjem cijelog vagona. No, na svu sreću ovako smo ostali svi živi i zdravi, ali strašno uplašeni.

Ma, idem više istražiti o toj nesreći da vidim ima li još nešto objavljeno...

I evo, puno ima na internetu o Gutmanovoj željeznici, ali ono što mene u ovom slučaju zanima je potvrda mojeg sjećanja na nesreću u Orahovici.

Listajući tako stranice i tekstove na linku 


DOSLOVNO NALETIM NA DIO TEKSTA O MOM SJEĆANJU U KOJEM SE PIŠE (citat...Na pruzi je bilo i dosta nesreća. Treba spomenuti onu koja se dogodila 4. srpnja 1963. (na tadašnji Dan borca), kad je u 16.30 sati krenuo vlak iz Orahovice prema Belišću s četiri 'pulmana' (putnička vagona) i četiri 'G' vagona s klupama za omladinu. Pri prolasku pokraj hotela svi su putnici htjeli vidjeti pjevačicu pa su nagrnuli na tu stranu, a budući je tu bila i skretnica, došlo je do prevrtanja nekoliko 'G' vagona. Poginulo je sedam, a ozlijeđeno više od pedeset putnika. Vlak je vozio strojovođa Đuro Mesić, a u Mislavcu je radio kao prometnik moj otac Anto Ćurak - priča Zvonko Ćurak." završen citat. 

Eto, tu sam svjedočio i osobno se vozio k'o klinac ...no, ne znam da je uzrok iskakanja vlaka...BILA ŽELJA DA SE GLEDA PJEVAČICA....što, da povjerujem ili ne 

Uvod dao Kapelna u našem srcu!




Nema komentara:

Objavi komentar