26/11/2019

POGLED PREKO NAŠIH TARABA_ZVEZDANA STOJČEVIĆ


POGLED PREKO NAŠIH TARABA_ZVEZDANA STOJČEVIĆ

Kapelna_26112019_snimila_Zvezdana Stojčević 

teh. obrada_zgmomo

Maloprije, zvrcnu messenger, kad ono Svjetlana šalje slike...tik..tik...tik, pet slika...i piše nam...Eee, da sam sad u selu, mislim da bi se i provozala malo...Seka mi poslala...i tako još nešto... 

I šta vidimo...zaustavila se jedna prekrasna seoska zaprežna kola-platon...S-klasa, atracttion, CLS verzija s full opremom...pa i više...sa zarolanim crnim sportskim krovom pred našom kućom, na leru...i samo prede...na kotačima zimske gume...pa bože moj jel je zakonsko vrijeme za zimske gume ili nije... 

Pomalo, pod tiho razgovaraju dok dvije "prekrasne konjske snage od 150 konja u svakoj", mirno, disciplinirano, šeretski stoje i čekaju...da njihov vozač dovrši drugarske razgovore...s našim komšom Vojom... 

A onda lagano krenuše put Salaša uz poznati uzvik...ajmo, Lisa...Dora...ne čuješ ih...samo klize po kapelačkom asfaltu...i nestadoše u kapelačkoj magli... 

Malo prohladno, kaže seka...'ajmo u kuć'...taman se kuvana rak'ja na šporetu malo 'ladi...a nema mi seke, pa nema Stane, pa nema zgmome, pa nema...pa đes sad, bolja ih odnijela...'ko će ih dočekat'...ja neć'...kaže seka...i natoči...vodu u džezvu da si skuha makar kavu... 







Nema komentara:

Objavi komentar