06/11/2019

IZ ALBUMA PRIJATELJICE KAPELNE - VESNE KATANIĆ KOSOVIĆ


IZ ALBUMA PRIJATELJICE KAPELNE - VESNE KATANIĆ KOSOVIĆ

Vremeplov lijepih uspomena mojih dragih Kapelaca, 
mog muza Busla i prijatelja da se prisjete ..... 















Ribario i ulovio Brane Kosović(naš dragi "Bušlo") 
Na bajeru u Sarvašu_05112019 

teh. obrada_zgmomo 

Kapelna U Našem Srcu Sinoć, kasno...zvrcnu poruka kroz messenger,,,kad ono, Vesna Katanić Kosović...prvi put se čujemo i dopisujemo...auuuuu, ulova...poruka sim, poruka tam, poruka vam, kad ono Vesna meni odgovara......doslovno citiram.......Moj suprug Kapelac , roden na Karasici , Kosovic Brane , zvani Buslo , peca somove , evo danas jednog, 10kh, 1,15cm , na bajeru u Sarvasu , valjda plivaju zanjim iz Karasice koju nosi u srcu .❣️.....auuuuu, "Bušlo" naš, nisam te čuo, vidio i ribario od kad smo to radili na Karašici, Plavi, Željo, Ti i ja....i još poneko s nama....lijepa vremena...drago mi Vas je vidjeti....uživajte






Nema komentara:

Objavi komentar