09/05/2023

NE VJERUJEM!!! UKINULI SU MI MOJ/NAŠ KANAL NA YOUTUBE!?!!?


NE VJERUJEM!!!
UKINULI SU MI MOJ/NAŠ KANAL NA YOUTUBE!?!!?


Da, jesu!

I o tome mi poslali sljedeći mail:

YouTube <no-reply@youtube.com>

Primatelj:

• zgmomo1-9318@pages.plusgoogle.com

sri, 26.4.2023. 18:00

Pozdrav, zgmomo1,

Pregledali smo vaš sadržaj i pronašli teška ili opetovana kršenja naših smjernica zajednice. Zbog toga smo uklonili vaš kanal s YouTubea.

Znamo da je to vjerojatno vrlo neugodna vijest, no naša je zadaća osigurati da YouTube bude sigurno mjesto za sve korisnike. Ako smatramo da kanal teško krši naša pravila, uklanjamo ga da bismo zaštitili druge korisnike na platformi. No ako smatrate da je naša odluka pogrešna, možete uložiti žalbu. Više informacija o predmetnim pravilima i podnošenju žalbe potražite u nastavku.

Što piše u našim pravilima

Sadržaj koji poziva na nezakonite radnje ili potiče korisnike na kršenje YouTubeovih smjernica nije dopušten na YouTubeu. Možda ćemo dopustiti prikaz takvih radnji ako su obrazovnog ili dokumentarnog karaktera te ako ne pomažu drugima da ih oponašaju.


Prilikom prijenosa videozapisa u njegovom naslovu i opisu objavite što više informacija da bismo mi i vaši gledatelji razumjeli osnovnu namjenu videozapisa.

SAZNAJTE VIŠE

Kako to utječe na vaš kanal

Trajno smo uklonili vaš kanal s YouTubea. Više nećete moći pristupati drugim YouTube kanalima, posjedovati ih niti izrađivati.

Što možete učiniti sljedeće

Ako želite uložiti žalbu na tu odluku, možete učiniti sljedeće:

• Pregledajte YouTubeove smjernice zajednice.

• Žalbu možete uložiti ovdje. Što potpunije ispunite obrazac žalbe, a između ostalog unesite i URL svojeg kanala: https://www.youtube.com/channel/UCj7RsrFxmee5aqvgEy-lE9Q

Ako imate dodatnih pitanja, možete nam se obratiti ovdje.

S poštovanjem, tim za YouTube


E, i to se dešava!

Nisam mogao doći sebi od iznenađenja, nevjerice, totalnog šoka, razmišljanja, prebiranja po sjećanjima, memoriji, ljutnje, bijesa…

ZAŠTO?

ŠTO SAM TO „TEŠKO I OPETOVANO“, KAKO ONI NAVODE, UČINIO, ČINIO, KRŠIO??

Ne, cijeli život mi je satkan od OSOBNIH MORALNIH I VRIJEDNOSNIH PRAVILA I PRINCIPA kojih sam se pridržavao „kao pijan plota“! I onda ovo?

Naravno, svašta mi je je padalo na pamet?

I da je to pogreška?

I da je to netko, nešto, hakirao?

I da je netko zločesto podnio nekakvu anonimnu prijavu, lažnu, neutemeljenu, neprovjerenu?

I da je….ma, na što sve nisam pomislio?

Što je tu je, rekoh sebi, idemo „step by step“ po njihovim uputama u mailu…

Najprije kliknem u mailu na - žalbu možete uložiti OVDJE!

Popunim podatke, upišem „tri rečenice“, jel je toliko dopuštenog prostora u obrascu, i kliknem na slanje…

I tu počinje moja „pravna golgota“!

Ovo sam im svima pisao:

Poštovani, YOUTUBE!

nakon desetogodišnje zajedničke suradnje i oko 160 objavljenih video materijala, veoma neugodno sam iznenađen Vašim mailom u kojem me UOPĆENO obavještavate da mi RADI TEŠKIH I OPETOVANIH KRŠENJA VAŠIH SMJERNICA UKIDATE MOJ KANAL NA YOUTUBE.

https://www.youtube.com/channel/UCj7RsrFxmee5aqvgEy-lE9Q

Ne, ne mogu vjerovati???

Zašto?

Izjavljujem da sam sve ove godine:


- Potpuno sam snimao, tehnički uređivao, opremao i objavljivao video materijale na svom kanalu, koristeći YouTube besplatne alate i priloge iz audio knjižnice (156 videa),

- Moj kanal koristio sam POTPUNO AMATERSKI, BEZ IKAKVIH MATERIJALNIH PRIHODA, NAKNADA, UPLATE, PRETPLATA I SLIČNO ulažući u to isključivo svoja vlastita materijalna sredstva, tehniku, putovanja, snimanja, obradu, slobodno vrijeme i sve što ide uz to,

- Za sve objave u mojim videima NISAM KORISTIO NIKAKVE AUDIO I VIDEO SNIMKE DRUGIH AUTORA, osim iz audio knjižnice YouTubea, a ako je i bilo nekih muzičkih materijala u prolazu i kratkim zvučnim isječcima, dolazile su iz DRUGIH MUZIČKIH IZVORA KOJI SU PROILAZILI ILI BILI PORED MENE KOD MOG SNIMANJA, IZ NASTUPA PLAĆENE GLAZBE IZVOĐAČA U DRUŠTVENOM DOMU ZA ZABAVE STANOVNIKA I SLIČNO. NIKADA NISAM OD YOUTUBE KAŽNJEN ZA BILO ŠTO osim što ste u nekim videima napisali „da je pronađen muzički sadržaj, na koji drugi polažu pravo“, I TO U TRAJANJU OD PAR SEKUNDI DO DVIJE, TRI MINUTE, ali da se video može koristiti i dalje. Pa zašto onda niste, isključili zvuk na tom isječku, a ne BRISALI CIJELI MOJ YOUTUBE KANAL KOJI IMA VIDEO MATERIJALA I BESPLATNIH AUDIO numera iz Vaših knjižnica za autore?

- Facebook profil Kapelna u našem srcu i Blog Kapelna u mom (našem) srcu! kao i YouTube kanal zgmomo1, OSNOVAO SAM PRIJE DESETAK I VIŠE GODINA isključivo na molbu stanovnika mog rodnog malog sela KAPELNA, OPĆINA VILJEVO, REPUBLIKA HRVATSKA, koje ima oko 350 stanovnika srpske, hrvatske, romske, mađarske nacionalnosti snimajući selo, ljude, manifestacije, društvene aktivnosti, i sve ostalo što se dešavalo u selu i okolnim selima. U ovom selu NEMA GOTOVO NIŠTA OD INFRASTRUKTURE, osim derutnog društvenog doma, jedne trgovine prehrambenim proizvodima u jednoj prostoriji, osnovne škole do 4 razreda s manje od deset učenika, crkve, nogometnog igrališta…većina stanovnika se iselilo, napustili svoje kuće koje zarastaju i propadaju, nemaju mogućnosti da se zaposle, da školuju djecu, nemaju dječje vrtiće…ma, nemaju ništa za normalni život….

- Zašto, zašto, zašto UKIDATE OVAJ KANAL I OSTAVLJATE STANOVNIKE TOG SELA BEZ „POGLEDA U SVIJET, I CIJELOG SVIJETA U NJIH“? Koja je to MOJA OPETOVANA KARDINALNA POGREŠKA, ILI MOJE OPETOVANO, PLANIRANA I NAMJERAVANA RADNJA KOJOM SAM OŠTETIO, ILI ZARADIO NA TOME, BILO KOGA? Pa pratilo me je na mom kanalu oko 300 zainteresiranih ljudi, uglavnom onih koji su odselili u druge države svijeta i kojima je ovo što smo mi radili preko mog YouTube kanala BIO JEDINI POGLED U NJIHOVO RODNO SELO!

- Mogao bi, nastavku napisati još činjenica, ali mislim, da sam (I NE SAMO JA) toliko ŠOKIRAN VAŠIM ODLUKOM O UKIDANJU MOG/NAŠEG YOUTUBE KANALA!

- Molim Vas, imajte razumijevanja, vratite kanal u nastavak daljnjeg njegovog postojanja i DAJTE TOM MALOM SELU KOJE NIŠTA NEMA, da ga barem tako vide, a ne da zarasta pusto, prazno, iseljeno u samoću i mrak!

- Ukidanjem mog YouTube kanala NAPRAVILI STE VELIKU ŠTETU NA FACEBOOK PROFILU KAPELNA U NAŠEM SRCU I BLOGU KAPELNA U MOM ( NAŠEM) SRCU, koje sam osobno osnovao, sam sve uređujem pišem, objavljujem već više od deset godina jer su LINKOVIMA NA VIDEO OBJAVE VEZANI NA MOJ YOUTUBE KANAL TAKO DA SU SADA NA NJIMA CRNE PRAZNINE UMJESTO VIDEA! KATASTROFA! ZAŠTO, GOSPODO? MA KOJA JE TO MOJA INKRIMINACIJA DA STE MI UKINULI KANAL I STAVILI DVANAESTOGODIŠNJI RAD U SMEĆE. A NIKADA NISAM DOBIO NIKAKVU OZBILJNIJU OPOMENU NITI SU MI OGRANIČAVANE OBJAVE KOJE SAM UREDNO DIZAO NA MOJ KANAL, A VI OBJAVLJIVALI,

Hvala na razumijevanju!

Momčilo Čanaglić, Zagreb, Republika Hrvatska

https://www.facebook.com/selo.kapelna

https://kapelna-zgmomo.blogspot.com/

Poslao sam im, YouTube, Googleu, raznim YouTube timovima i ne znam kome sve ne, dvadesetak mailova, no NI JEDAN NIJE ISPORUČEN, ili je imperativno i strojno kratak, jasan, bezuvjetan….

Kao,

Primili smo vašu poruku da ne možete pristupiti svojem Google računu. Čini se da e-adresa o kojoj ste poslali upit nije povezana s aktivnim Google računom.

Ako se ta e-adresa prije upotrebljavala s Google računom, taj je račun u međuvremenu izbrisan. Izbrisani Google račun može se oporaviti samo u kratkom razdoblju.

Moguće je da račun koji ste unijeli u obrazac nikad nije postojao. Prema potrebi možete izraditi novi Google račun.

Ako imate drugih problema s prijavom, isprobajte naš alat za rješavanje problema.

Ili,

Pozdrav timu SpaceX Live,

Primili smo žalbu za vaš kanal i izgleda da je prethodna žalba nedavno odbijena. Pogledajte e-poruku koju smo prethodno poslali radi dodatnih pojedinosti o odbijanju.

Hvala.

YouTube tim


Ili,


Mail Delivery Subsystem <mailer-daemon@googlemail.com>



Primatelj:

• Vi

čet, 27.4.2023. 9:02

Address not found

Your message wasn't delivered to no-reply@youtube.com because the address couldn't be found, or is unable to receive mail.

LEARN MORE

I da ne nabrajam dalje!

Sve ODGOVORE primio sam u unificiranom, strojnom jeziku nekog „informatičkog algoritma umjetne inteligencije“ koja piše samo ONO ŠTO MU JE GAZDA ODREDIO DA NAPIŠE! A „GAZDE“ NIGDJE?

I da ne širim priču dalje, pustio sam suzu, dvije, što su mi/nam obrisali oko 168 video zapisa na tom našem kanalu napravljenih kroz desetak godina suradnje, bez prethodne najave, da napravim backup podataka, nanijeli štetu Facebook profilu Kapelna u našem srcu i Blogu Kapelna u mom (našem) srcu jer su se oni međusobno nadopunjavali s YouTube kanalom i sada su mi umjesto video zapisa, koji su obrisani, ostali samo beskorisni LINKOVI NA NJIHOVA MJESTA, CRNE PRAZNINE S NAPOMENOM OVAJ VIDEOZAPIS JE PRIVATAN, I SLIČNO TOME….

Da bi sanirao učinjenu štetu već danima sređujem i FB i Blog s dodavanjem video zapisa, ali koje za svaki od njih, moram ih prilagođavati, po veličini, rezoluciji, vremenu trajanja, i ostalim tehničkim elementima jer i oni imaju svoja pravila. Uglavnom, cjelodnevni posao u proteklim danima, za proteklih desetak godina rada.

No, neće me/nas slomiti!

Idem/o dalje u traženje ISTINE!

Na mojih dvadesetak mailova na pronađene mail adrese ili kroz obrasce, uglavnom mi „STROJEVI“ šalju uopćene, mehaničke, nekorisne, odgovore u kojima mi JOŠ NITKO, OD GOOGLE, YOUTUBE I DALJE NIJE ODGOVORIO NA MOJA SLJEDEĆA PITANJA:

Poštovani YouTube,

https://www.youtube.com/channel/UCj7RsrFxmee5aqvgEy-lE9Q

U mailu o ukidanju mog kanala, načelno, bez i jednog konkretnog i činjeničnog navoda i/ili dokaza navodite, „PREGLEDALI SMO VAŠ SADRŽAJ I PRONAŠLI TEŠKA ILI OPETOVANA KRŠENJA NAŠIH SMJERNICA ZAJEDNICE. ZBOG TOGA SMO UKLONILI VAŠ KANAL S YOUTUBEA.

Citiranim smjernicama, taksativno su navedeni mogući postupci, odstupanja i kršenja smjernica od kojih niti jedan ne može biti primijenjen na mene jer nisam ništa od navedenog nikada učinio. Kada sam od Vas dobio bilo kakvu opomenu ili slično? A objavio sam 168 videa za deset godina naše suradnje.

Što je to, konkretno što vi inkriminirate meni kao „teško ili opetovano kršenje smjernica“???

Nikada u svom životu, nisam učinio ništa protivno ljudskim, moralnim, obiteljskim vrijednostima.

Imam pravo dobiti od Vas pismeni odgovor s PRECIZNIM OBJAŠNJENJIMA KOJA SAM TO TEŠKA I OPETOVANA KRŠENJA NAPRAVIO, GDJE I KADA? A do sada na sva moja pitanja kroz desetak mailova od VAS NI JEDNOG ODGOVORA???

https://kapelna-zgmomo.blogspot.com/

https://www.facebook.com/selo.kapelna

Pa da znam, ZAŠTO I NA KOJI NAČIN SAM TEŠKO I OPETOVANO KRŠIO SMJERNICE ZAJEDNICE?


Valjda, imam prava da znam?











Moj prvi mail (od 20-etak i više drugih na razne mail adrese) za podnošenje ŽALBE kroz ponuđeni obrazac i linkove u njemu YOUTUBE-a




YOUTUBE
Uvjeti pružanja usluga i smernice zajednice











BLOG KAPELNA U MOM (NAŠEM) SRCU!

Primjer izgleda mjesta na kojem je lInkom dijeljen video sadržaj s YouTube nakon ukidanja kanala (168 VIDEO ZAPISA)



FACEBOOK PROFIL KAPELNA U NAŠEM SRCU

Primjer izgleda mjesta na kojem je lInkom dijeljen video sadržaj s YouTube nakon ukidanja kanala (168 VIDEO ZAPISA)



IZGLED PRIJAVE NA UKINUTI YOUTUBE KANAL zgmomo1







Nema komentara:

Objavi komentar