13/05/2023

IGRAMO IGRU „GLUVOG TELEFONA, ILI PO NAŠKI, „JE.. LUD ZBUNJENOG“!


IGRAMO IGRU „GLUVOG TELEFONA, ILI PO NAŠKI, „JE.. LUD ZBUNJENOG“!

Evo, opet pokušavam, po „stoti put“ od 26.04.2023. kako su mi poslali mail da je moj/naš YouTube kanal ukinut, radi, kako oni kažu (bez dokaza, činjenica, „corpus delicti“ etc.),

“TEŠKIH I OPETOVANIH KRŠENJA SMJERNICA ZAJEDNICE“

stupiti u kontakt s YouTube, Googlom kao njegovom podružnicom od 2006. g. kada ga je kupio, raznim timovima, službama, i ne znam s kim već ne, no,

UVIJEK MI NEKI „UGRAĐENI ALGORITMI I UMJETNA INTELIGENCIJA“ DAJE NEKORISNE ODGOVORE koje povratno mailom dobivam od njih NAKON ŠTO SLIJEDIM UPUTE IZ NJIHOVOG MAILA, KAKO POSTUPITI I NA ŠTO KLIKNUTI.

E, pa, ajmo iz početka:

Ovo je prvi mail koji su mi poslali 26.04.2023.


SLIKA 1. (vidi u galeriji uz ovu objavu)



Ja poslušam njih i KLIKNEM NA MJESTO…Žalbu možete poslati ovdje. Otvori mi se ovaj obrazac

SLIKA 2. (vidi u galeriji uz ovu objavu)





Ja popunim polja traženim podacima i tekstom i kliknem POŠALJI. Ja pošaljem i dobijem nakon minutu, dvije povratno ovaj mail: slika 3


SLIKA 3. (vidi u galeriji uz ovu objavu)




Nakon desetak i nešto minuta dobijem sljedeći mail i odgovor:


SLIKA 4. (vidi u galeriji uz ovu objavu)



Nakon kraćeg vremena dobijem ponovno ovaj mail: slika 5.


SLIKA 5. (vidi u galeriji uz ovu objavu)





SLIKA 6. (vidi u galeriji uz ovu objavu)




I ja gledam, čitam i ne mogu da vjerujem?

Po njihovim uputama iz maila da uložim ŽALBU na ukidanje mog/našeg YouTube kanala zgmomo1, ja napravim sve, i povratno dođem , gdje, nigdje!!!??

Oni mi pišu da JE MOJ RAČUN još uvijek AKTIVAN, PA BI SE MOGAO PRIJAVITI NA UOBIČAJENI NAČIN!

Ja o mom YouTube kanalu zgmomo1, oni o MOM GOOGLE RAČUNU!?

El', nisam ništa pio, ali ne znam za „umjetnu inteligenciju i algoritme“, jer ja „šumom oni drumom“, ja o YouTube, oni o Google, ja….!

E, sada, kada bi Vam pokazao svu moju prepisku s raznoraznim „umjetnim inteligencijama i algoritmima“ od dvadesetak i više mailova vidjeli bi da


SVI IMAJU MAIL ADRESU

noreply@google.com

Address not found

Your message wasn't delivered to no-reply@youtube.com because the address couldn't be found, or is unable to receive mail.

no-reply@youtube.com <no-reply@youtube.com>


I SLIČNE, KOJE POČINJU SA NOREPLY, a oni koji se više razumiju u informatiku i informatičke pojmove znaju da te dvije riječi „nema odgovora ili ne odgovaraj, ili…“ često asociraju i na zlonamjerne softvere koji imaju namjeru onima koji povratno koriste te linkove i odgovaraju povratno putem njih, da učine neku štetu. Ma, je li me netko hakirao?

Pa ti sada uloži žalbu ako možeš!

Po njihovim uputama!

I „algoritmima umjetne inteligencije"!

Uglavnom, u tu „tvrđavu, utvrdu, bunker“ koji su stvorili ZA SEBE, A NE ZA NAS NJIHOVE KORISNIKE, ne možeš prodrijeti ni da hoćeš! Baš nam se smiješi blistava budućnost za nove generacije!

Gle, da ne „prolupam do kraja“ radi slikovno-tekstualno prikazanog koje me je snašlo, morat ću odustati od objava na YouTube JER MI JE ZAUVIJEK ZABRANJEN PRISTUP (BAŠ SE JADNO OSJEĆAM!)


I NAPRAVITI RESTAURACIJU I REOBJAVE NA Facebook profilu Kapelna u našem srcu i Blogu Kapelna u mom (našem) srcu!

Barem za sada!

13.5.2023.
Kapelna U Našem Srcu

Evo, nakon objava ovog posta na FB i Blogu, ponovo sam im putem ponuđene opcije OVDJE, za podnošenje žalbe na odluku YouTuba, poslao sljedeći tekst u kojem im navodim da sam bio primoran nakon dvadesetak bezuspješnih pokušaja, ići sa ovim u JAVNOST navodeći objave na FB profilu i Blogu Kapelne....i na ovom neću stati...ili neka MI ČINJENIČNO DOKAŽU ŠTO MI INKRIMINIRAJU ILI IDEM DALJE...iako, znam, da su si ostavili pogodnost "da kanal mogu ukinuti bez obrazloženja" barem će se znati o tim etičkim pravilima koji VAŽE ZA NAS, ALI NE I ZA NJIH....







Nema komentara:

Objavi komentar