10/12/2020

E, UREDIT ĆEMO MI TEBE...


E, UREDIT ĆEMO MI TEBE...

Ušli smo u zadnji mjesec kalendarske 2020. godine! 

Nikad nisam bio pesimista, ali, sve nas je ove godine baš zadesilo...i korona, i potresi, i poplave, i izolacije i nedruženja, i bolnice, i smrti, i odvojenost čak i od najbližih, i....ma, ima li toga što nas nije...zadesilo...kud da gledam(o) za bolje od ovog - u nebo, u pod, pred sebe...DA, GLEDAT ĆU, KAO I UVIJEK, PRED SEBE..tako sam uvijek nalazio sigurne izlaze! 

E nećeš, i pored svega navedenog, da nas melješ i dalje, živote! 

Mi, u gradovima, imamo sve, a nemamo ništa, mogli bi svugdje, a ne možemo nigdje, mogli bi na kavu i sok, a ne možemo, mogli bi...Vi na selu, baš ne možete još više. I da možete, nemate gdje, i što, i zašto! I šta, zatvori se u kuću, popni se na tavan i „skidaj izolaciju“ napravljenim delicijama, idi pod per'nu i zagli...ako ti da... 

E, pa da ne bude u našoj Kapelni baš tako tužno i pusto, makar u brzom prolazu, javio sam mojim dečkima iz „Zgmomo gradnje“ iz Pođola da odu u naš rasadnik, izaberu najljepše borove, uzmu nakit i ostale drangulije i postave ih na centar sela. Otišli oni, Ivana ih počastila sokom, ukrasili sve i poslali meni slike o završenom poslu. E, pa neće kod svih biti u centru NEŠTO, a kod nas uvijek NIŠTA! 

Projekt „Uređenje centra sela Kapelne pred novogodišnje blagdane“, u financijskoj konstrukciji izgleda, transparentno pokazujem svima, ovako 

- Izrada elaborata....0,00 kuna 
- Nabavka borova, nakita i ostalih potrepština....0,00 kuna 
- Utrošeno vrijeme za rad...dok je trebalo 
- Troškovi za radnike....0,00 kuna 
- Povećanje cijene od ugovorene...0,00 kuna 
- Ugovoreni posao izveden u cijelosti, prije ugovorenog roka, bez nedostataka ili odstupanja (utvrdila komisija za tehnički pregled) 

Tako se to radi! Kod „Zgmomo gradnje“ iz Pođola! Za razliku od... 

E, da imam rodjake, ili kumove, ili stranačke obaveze i obećanja možda bi i mene „zaškaljalo ili primoralo“ da se u troškovniku nađu „utvrđene potrebe za dodatnim radovima za koje se nije znalo“...i višestruko povećanje cijena od ugovorenih. 

Baš mi se sada ide u Kapelnu! Da vidim ove borove! Uživo! I da na klup' ispred doma s crvenim krovom popijem iz termostice, topli čaj, kavu, kakao...a iz lijevog džepa iz pljoskice, gutljaj ladne, kapelačke šljive...od Darka! 

Pa nek onda dođe i ta Nova i cijela 2021. godina. 

A, da svi mi i svi naši, OSTANEMO U KOMADU! 


Kapelna_10122020_izradio_zgmomo




19122020_pišu mi, šta, pišu... i sliku šalju, da j' Đoko okit'jo bor ispred njegove kuće s lampicama...lijepo, lijepo...e, sad, problem je što za to treba produžni kabl za strujnu utičnic' od najmanje deset meteri, a on ga nema...pital' i Ivanu u trgov'ni, al' nema ni ona...kaže ima samo od meter' i po' i tri metera dužine....i šta sad? A ništ', il' će nać' neđe u sel' duži produžni kabl' il' će morat metnit pol ploče solarnog panela!!!

Ma, lijep' je i ovak' ne mora baš i svijetlit!




20.12.2020.

Et', juče' objavih kako je Đoko postav'jo lampice na bor ispred njegove kuće, i navedoh problem s nedostajućim, i dovoljno dugačkim, kablom za spajanje lampica na strujnu utičnic'...niđe u Kapelni produžnog kabla od najmanje 10-15 meteri???

A onda zapitah Svjetlanu, 'oće'l da javim mojima dečk'ma iz Zgmomo gradnje iz Pođola da odu uzet' iz našeg rasadnika još dva lijepa bora i pribor za ukrašavanje, i da odu kod Svjetlane i Stane da se dogovore o postavljanju borova.

Kažu men' moj' dečki, gazda, ne brin' sve ć'mo mi to naprav't?

I odoše....Kad maloprije, piše men' Svjetlana i pita me, kakvi su to borov' postavljen' ispred njene i Stan' kuće i šalje slike! I imam šta i viđet! Moj' dečki postav'li te borove pred njihove kuće i avlije umjesto u avlij' vatrogasnog doma pred prostorj'u Udruge žena!

Zovem ja njih, i pitam, štaj'to i zašt' je tam' postavljeno...a kaže vođa smjene, gazda nije bilo kuć' ni Svjetlane ni Stane, a mrak je već pad'o, a i nešt' se naoblačivalo...pa mi postav'li pred nji'ove kuće... El da idemo sad isčupat' i' i odnijet' i postav'ti ih pred Udrug'...

Ma, ne, kažem ja, nek' sad ostanu tam' đe jes'...Pa i cure su zasluž'le da imaju svoje borove pred kućom....od Zgmomo gradnje iz Pođola!

E, dam, je doć' još u Kapelnu i postav'ti im što pod bor i pop'ti s njima zajedno 'ednu ladnu!!!





Nema komentara:

Objavi komentar