04/08/2018

13. TRADICIONALNI SUSRET KAPELČANA_28. 7. 2018.


13. TRADICIONALNI SUSRET KAPELČANA_28. 7. 2018.

Majica - kao simbol obilježavanja susreta koju su organizatori darivali posjetiteljima susreta na večernjem dijelu zabave.







Kapelna U Našem Srcu 

Ja dobio! Veselju mom nikad kraja! Uvijek su me u životu zadovoljavale male stvari! Da mi je netko ponudio desetak tisuća nečega ili ovu majicu, bez razmišljanja bi uzeo majicu! Ne vjerujete! Iskušajte me! To vam je ono, kad neki fan uspije uhvatiti ili dobiti loptu, lopticu, dres, majicu, et,c. nekog Đokovića, Čilića, Ronalda, Mesija, Vreni Schneider, et.c. Ja dobio meni najdraže-majicu moje voljene Kapelne! Hvala organizatorima! Stoji mi u ormanu na počasnom mjestu! Da ne bi slučajno u njoj kuruz runio...... 


Nema komentara:

Objavi komentar