15/02/2018

IZ ALBUMA PRIJATELJA KAPELNE - SINIŠE STOJČEVIĆA


IZ ALBUMA PRIJATELJA KAPELNE - SINIŠE STOJČEVIĆA 

DABROVI U KARAŠICI - KAPELNA 

Sinoć primih od našeg Siniše poruku i četiri slike s tekstom koji je na slici u prilogu. Kaže mi....Eto, i dabrovi se pojavili... 

Ja, iskreno priznajem, ostadoh zatečen!!! 
Dabrovi, u Karašici, u Kapelni, na mjestima gdje smo se kupali... 

Jest, da sam u godinama, ali nešto se ne sjećam da ih je bilo u vremenima kada sam pecao i kupao se po tim mjestima? Ili se varam? Znam, i imam osobnih iskustava s bizantskim štakorima koji su nas hvatali za prste kada smo kao mladi pređom lovili ribu u Karašici i rukama čupali somove iz rupa u bentu. Jednog je naš Željo Radosavljević izvukao rukom kada je zaronio i bacio na sred Karašice kada je izronio, a on se vratio i ugrizao ga za stomak!!! To se desilo i našem Miodragu Plavšiću Plavom koji je bio majstor za hvatati ribu rukom sa dna ili iz rupa u bentu. 

Jeste li znali za dabrove u Karašici u Kapelni i imate li kakvih informacija ili osobnih iskustava o tome? 

Po ovoj informaciji malo sam progooglao na tu temu i evo nekih tekstova iz mjesta bliže Kapelni. 













Nema komentara:

Objavi komentar