07/08/2023

A DEVEDESETAK MI JE GODINA...TEK!


A DEVEDESETAK MI JE GODINA...TEK!

RUČNO VEZENI STOLNJAK

Iz škrinje narodnog blaga obitelji Anke Žilić i
Milanke Novaković Kolar

teh. obrada_zgmomo

Jutros, kliknu messenger i sljedeća poruka:

Obrenovac, 6. 8. 2023.

Poštovani gospodine,

rado pratim objave na Vašoj Fb stranici.

Posebno me raduju objavljene fotografije.

Kada ste prije nekoliko dana objavili fotogafije sa nedavnog skupa u Kapelni, sa mnoštvom prikazanih fotografija, koje predstavljaju narodne rukotvorine, iste sam s pažnjom pregledala. Posebno sam se obradovala fotografiji, na kojoj je prikazan jedan stolnjak sa cvjetnim motivima, meni veoma poznat. Zapravo bio je u mom vlasništvu, ali sam ga poklonila onima, za koje sam mislila da im i pripada.

Za stolnjak je vezana vrlo neobična priča, naravno istinita, i bilo bi mi drago kada biste ju i objavili na Vašoj Fb stanici.

Ukoliko ne želite objaviti ovu priču, molim da mi ustupite fotografiju sa Vaše stranice, da bih priču objavila na mojoj Fb stranici.

Srdačno,

Anka Žilić

Ma, nije me trebalo "nagovarati"!
Da objavim!
Narodno blago!
Milankino i Ankino!

I evo ga, trenutno izloženo u Etno kutku u Kapelni.
S osobitim zadovoljstvom, divljenjem i uživanjem i uz posebnu zahvalu radi objave.









Nema komentara:

Objavi komentar