09/03/2023

U PREDVEČERJE...USPUT SNIMLJENO _Kapelna_08032023


U PREDVEČERJE...USPUT SNIMLJENO 
Kapelna_08032023 
snimila_Vida Stojadinović Lukić

teh obrada_zgmomo


Ma, ovu Vidinu fotku sam morao, izdvojeno objaviti!

Toliko emocija u meni, u tom mraku, i svjetlosti "žiže" koja se razlijeva s "lampe na raskršću pred Društvenim domom", dugo mi nije isijavalo iz mene!

Divno!
Kapelački mir!
Tišina!
Niđe nikog'?

U moje/naše vrijeme mladosti, isto nije bilo nikog????!!!!

U stvari je, svi smo igrali onu društvenu igru, "fantova", a glavni fant je bio....NEKA OVI FANTOVI ODU U MRAK KOD ĆUPRIJE, U ŠKOLSKO DVORIŠTE, IZA CRKVE, NA KRAJ SELA...I NE VRATE SE NAJMANJE SAT VREMENA!

Je..te, koja su to lijepa vremena bila!

Oprostite na ovoj "narodnoj stilskoj figuri u prvoj riječi ove rečenice"!

Bez nje, ne bi to bilo to!

El', baš sam "munjenizreozapsihijatra", a kod njega baš neb'!

Daj' žensko, e toj druga stvar!
Moram viđet kad se ono može mijenjat doktore!




Nema komentara:

Objavi komentar