08/01/2023

KAPELAČKI RENDŽERI U DANAŠNJOJ OPHODNJI


KAPELAČKI RENDŽERI U DANAŠNJOJ OPHODNJI
Kapelna, 08012023

Snimio_Mario Šantor

teh. obradio_zgmomo

Et', baš me zna lijep' iznenad't' ta nova kapelačka mladost!

Nema ih, nema, pa se onda pojave!

I pošalju fotke!

Ovog puta iz kapelačko-spašničko-karašičkih vrbika i budžaka!

Et', danas su prošetal' naši mladi „kapelački rendžeri“ po spašnik', šum', oko Vidika, da prekontroliraju jel' je sve u red'!

Nikoga nis' moral opomen't', zapisat', izdat mu cjedulj', malo protegli noge, stal' kraj Karaš'ce, odmotal' lunch paketiće koje su im njihove cure sprem'le da ne budu gladni i u miru odmoriše…

Kaže Mario, jedan od rendžera, de da snimim koju fotku i kraći video, škljocnu tri, četir' puta i evo slika….kaže to je za Mom', i naš FB i Blog Kapelne…

I poručuje mi, taman u šetnji započnem snimanje kad kraj mene iz grmlja….prrrrrrrr….zaleprša fazan kril'ma, pusti fazanski krik i odleti….sjed'jo na fazanki, ona sva raščupana, i iznenađena, … pa el' baš tad je mor'o tuj, to rad'ti i vod'ti ljubav, kad mi prolazimo…al' sam se ustraš'jo, kaže Mario, bolja ga odnijela!!! Prestade mobitel odma' sa snimanjem kol'ko su mi se ruke tresle! Snim'jo sam, sam' tri sekunde videa! Idddeeeeššššš!

Poslije sjedoše na terenski quad koji im je posud'la zgmomina „Pođol gradnja“ d.o.o. i kažu, idemo sad prema Brnjevaruš'! 


Sretno dečki naši! I hvala Vam!

I čuvajte našu Kapelnu!










Nema komentara:

Objavi komentar