14/05/2022

El' JA NE ZNAM, AL' ZNAM TKO ZNA!


El' JA NE ZNAM, AL' ZNAM TKO ZNA!

Često, sami sebi, postavljamo neka pitanja na koje ne znamo, ili nismo sigurni da znamo, odgovore. Često takva pitanja upućujemo i drugima, ili oni nama, tražeći odgovor i informacije o onome što nas trenutno zanima. No, današnja pomagala, a nekada „čuda tehnologije“, su danas uvijek pored nas, na mobitelima, kompjutorima, laptopima, uslužnim telefonima, servisima i slično, „čučeći i čekajući“ samo naš upit. Tko danas ne zna, za Google, Wikipediju, razne enciklopedije, tražilice, portale, „helpove“ i slično…I u onim trenucima, kada baš sada nešto trebamo, vrlo lako je „nadomjestiti naše neznanje“ sa točnim i preciznim odgovorima. Samo nazoveš, otvoriš, upišeš, „enterišeš“, i u čas evo „stotine odgovora“ na traženo i postavljeno pitanje. Blago nama! Danas ni ne moraš biti osobno „dovoljno pametan da znaš i pamtiš sve“, kada to drugi rade za nas, i samo čekaju naš poziv i upit.

I da, administrirajući i vodeći Facebook profil Kapelna u našem srcu i Blog Kapelna u mom (našem) srcu! gotovo svakodnevno dobivam kroz poruke, smsove, telefonske razgovore i ostale oblike komunikacije Vaše upite o tome - tko je taj i taj, čiji je on, gdje živi, gdje mu je bila ili sada je kuća, tko mu je u obitelji, rodu, je li „imaodvijeilitrikrave“, po kome ili čemu je dobio nadimak….a, joj, pitanja se samo gomilaju…..I svi misle, da baš ja imam precizne i točne odgovore na pitanja koja Vas zanimaju. A ja, iskreno, o

KAPELNI, OKOLNIM SELIMA, LJUDIMA, OBITELJIMA, RODBINI I RODBINSKOJ POVEZANOSTI I SLIČNO, znam sve, I NE ZNAM GOTOVO, NIŠTA! ILI BAREM, NE DOVOLJNO!

I da ne objašnjavam razloge tome, jednostavnije mi je svima reći,

El' JA NE ZNAM, AL' ZNAM TKO ZNA!

Da, stotine puta već, provjereno i ovjereno, na svako postavljeno mu pitanje dobivam, i ja i svi oni koji su to tražili, odgovore.

Taj joker, kapelačka enciklopedija, sveznalica, čovjek od i iz naroda, prijatelj, komšo, susjed, radoholičar i svašta nešto je

Z D R A V K O   P A Č A R I Ć,
od milja, nas koji ga znamo, zvan FIFTO.

El, bajo, ja ne znam koje „litijum baterije pogone njegove moždane ćelije“, koji „inteloviryzenoviadmoviprocesori“ vrte njegove moždane procese, koliko terabyta imaju njegove ROM I RAM memorije, koji su to SSD diskovi, i na kojim matičnim pločama, koliko ljudi i njihovih života ima u njegovim datotekama, na čemu radi „backupove, updateove i upgradeove podataka i baza“, ali,

SVE ZNA, DETALJNO, PRECIZNO, TOČNO, OPŠIRNO…

Ma, živa kapelačka hodajuća enciklopedija!

Dakle, da ne dužim, ako Vas nešto zanima o Kapelni, okolnim selima, zavičaju, o tome „tko vam je biorodbinaipokojojliniji“, gdje ste živjeli i gdje sada živite,
 „tkosuvamvilidjedoviipredjedoviibakeiprabaketeteujneujaci“ pitajte

ZDRAVKA PAČARIĆA!

„Pro bono“! (za opće dobro, besplatno, bez naplate te usluge)!

El, ako baš sjedite s njim i razgovarate o tome u Vašoj avliji ili nekom kafiću, čaša 'ladne vode, sokić, palačinke s čokoladom, i slično se ne isključuje! Da se čo'jku ne osuše usta! Od objašnjavanja!

Jest da baš ne morate, al' iskoristite vrijeme još ugodnije!

DRAGI MOJ (NAŠ) ZDRAVKO PAČARIĆU,

objavljujem ovo, ne pitajući Te za dopuštenje i suglasnost, jer znam da si uvijek bio za „opće dobro“, i da od tih moralnih principa nikada, nisi odustajao!

Hvala TI u moje, i naše, ime!

zgmomo

Facebook profil Kapelna u našem srcu

Blog Kapelna u mom (našem) srcu









El' mogao bi nabrajati „stotine konkretnih primjera“, ali evo jednog od jutros…sjedimo, uz kavu i sladoled, u slastičarni, Vojo Dragojlović i ja, i u širokom razgovoru (k'o i uvijek!), priča On meni o nekim vremenima iz Kapelne spominjući nekog Žarka koga su zvali Jarac iz Kapelne...kaže „da je bio veliki mangup pa da je jednom natjerao i konja u crkvu kad je bila liturgija“...ja mu kažem da nemam pojma tko je to...navodeći mu sve ljude s imenom Žarko koje ja znam…ne sjeća se ni Vojo više detalja...rekoh, ajd' da pitamo Svjetlanu…poslah njoj odmah messengerom poruku znali ona njega, a par minuta iza dođe njen odgovor…. „Nemam pojma, prvi put čujem za to…“, no, suglasimo se Vojo i ja, da je najbolje pitati o tome Zdravka Pačarića, jer vidim da je u tom trenutku online na Facebooku…i pošaljem ja Zdravku istu poruku i par minuta iza toga slijedi Zdravkov odgovor… „To je pejoosev zarko, otac od nenada, zivio je u bilju kod osijeka, vojnovic se prezivao“….kaže mi Vojo, da, to je on, nije ni Vojo znao ni prezime ni ostalo…..poslah ja Zdravku odmah odgovor da Vojo potvrđuje njegove riječi i vidim da Zdravko piše novi odgovor i to ovaj…. „Imali su kucu izmedju Ljubina Paprica i Mladena Grozdanica preko puta Steve Batne. Sada je kuca u losem stanju skoro da i nema krova. Sestra mu je bila Latinka dohranio ju Zlatko Kolar. Od Zarkove i Latinkine sestre Dusan Drakulic je ozenio kcerku Ljilju. On je davno otisao iz Kapelne a Nenad nije sa njim ni rastao. Nenada su odhranili Savan i Franca. SADA BI MOGAO NESTO ZNATI O zARKU“…..Ideeeešššš….pogledavamo se Vojo i ja, obojica razgoračenih očiju i otvorenih usta…ne možemo vjerovati…ni on, ni ja….jedva napisah Zdravku moj odgovor….“Nemam pojma o svemu ovome sto pises...pa ti si ziva kapelacka enciklopedija...divim ti se...pozdrav od nas…ja „radim još na obične vartinebaterje“!!!
Gle, bolje je priznati svoje neznanje, pola mi se prašta….nazdravismo mi NAŠEM ZDRAVKU PAČARIĆU i poželismo mu da te njegove „litijske kapelačke baterije“ traju što duže…Zdravko naš, dragi!

Nema komentara:

Objavi komentar