03/05/2021

S NOGOMETNOG TERENA...KAPELNA_02052021


S NOGOMETNOG TERENA...KAPELNA_02052021
Kapelna_02052021
snimio_Danijel Stojadinović

LNS NAŠICE
Utakmica_NK KAPELNA : NK MLADOST (BREZNICA NAŠIČKA) 4 :2

teh. obrada_zgmomo









Kapelna U Našem Srcu

02052021_s kapelačkog nogometnog terena...snimio_Danijel Stojadinović...hvala Prijatelju! Bit ću potpuno otvoren i iskren....poznato Vam je, što sam i već nekoliko puta objavio, da s NK Kapelna nikada nisam imao nikakvih kontakata, da se ispred kluba na moje pozive i prijedloge nitko nikada nije odazivao iz vodstva kluba, da mi nitko nikada nije slao bilo kakve informacije, fotografije, izvješća s njihovih aktivnosti iako sam ih puno puta molio, da sam ih jedno vrijeme pratio (na molbu nekih poznatih prijatelja iz Kapelne koji više nisu u klubu) i redovito objavljivao sve iz njihovog rada isključivo mojim trudom, a bez ikakvih informacija s njihove strane, te da nakon ovakve "šutnje" s njihove strane, sam shvatio, da nema potrebe da ja to radim! Kažem sebi, ok....za svoj rad nikada, ni od koga i ništa nisam tražio, uvijek i sve za Kapelnu sam radio, i sada radim, potpuno bez ikakvih naknada, isključivo mojim radom, osobnim materijalnih ulaganjima i slično, i da nema potrebe da se "pletem" tamo gdje netko možda misli da ne treba da budem tamo....Iz navedenog razloga, poslao sam poruku Danijelu i zahvalio mu na trudu, ali radi prethodno navedenog, i sada svima Vama izjavljujem neću više ništa objavljivati o radu i aktivnostima NK Kapelne. Ne zato što se ljutim, što ne bi htio, nego zato što klub to vjerovatno ne treba! Inače bi se netko. do sada, odazvao na sve moje prijedloge! Hvala! NK Kapelni želio sam, želim i sada i željet ću zauvijek sve najbolje! Moje srce kuca i za nju, iako, iskreno, me sport, a naročito ovaj "nogoloptački" nikada nije zanimao!


Nema komentara:

Objavi komentar