05/09/2020

UREĐENJE OKOLIŠA OSNOVNE ŠKOLE U KAPELNI


UREĐENJE OKOLIŠA OSNOVNE ŠKOLE U KAPELNI

Kapelna_04092020
snimio_Milojko Ilibašić


teh. obrada_zgmomo


Kapelna U Našem Srcu

Lijepo je za vidjeti! Kapelačku osnovnu školu! Uređenu, umivenu, dostojnu mladih generacija koje će upućivati na pravi put! I moja je osnovna škola, u kojoj sam davnih godina završio samo prvi osnovne škole! Da ne bi bilo zabune, završio sam ja i drugi i do osmi razred osnovne škole...ali u Donjem Miholjcu gdje smo preselili! Naš vrijedni Milojko je, u "zujanju Kapelnom" i snimajući, snimio i ove lijepe kadrove. I vrijednu djevojku, koja vrijedno uređuje okoliš da bi đacima bilo lijepo kad krenu ove godine u školu. Nažalost, ni ja, a ni Miloijko, ne znamo njeno ime i prezime, niti što ju veže za ovu školu pa molim sve Vas u Kapelni koju ju poznajete da nam nešto napišete o njoj. Ni Milojko ne zna ništa više, od , da misli da je ona učiteljica u školi, Bilo bi vrijedno znati, tko je ona, koja vrijedno radi oko ove lijepe škole. Od mene, od nas i Kapelne zaslužila je kapelačko srce! Hvala joj na trudu!



























Nema komentara:

Objavi komentar