28/08/2020

BRNJEVARUŠA - KAPELNA

BRNJEVARUŠA - KAPELNA
Kapelna_27082020 
snimio_Milojko Ilibašić 

teh. obrada_zgmomo 

Znate li što je, i gdje je Brnjevaruša? 
Jeste li kada bili na Brnjevaruši? 

Kao odgovor na prethodna dva pitanja, vjerujem da su stariji Kapelčani sigurno bili tamo, a vjerujem, da je i dosta mlađih Kapelčana, barem dok su išli u školu, bili tamo. 

Mislim, da mnogi od nas tamo nisu bili već duži niz godina? Ili se možda varam? 

Iskreno, ja sam tamo bio kao klinac, jako, jako davno, da sam čak, ovih mjeseci, i "pomiješao" lokalitete iz pamćenja, jer sam mislio da je Brnjevaruša odmah preko bivšeg mosta koji je vodio preko Karašice u šumu na spašniku, iza ušća stare Karašice i Klokočevca! Što mi bi? Jesam li "prolupao"? I mislim, da od tada, nisam bio tamo, ili me pamćenje ne sjeća na to! 

Što napisati o Brnjevaruši? 

Naprosto, u obradi Kapelne i svega vezanog za Kapelnu, od prošlosti do današnjih dana, obradili smo puno tema i podataka koji nigdje nisu zapisani osim u pamćenjima i usmenim predanjima još živih ljudi, ili pričama njihovim mlađim članovima obitelji. I zato želimo sve, pa i ovo, zapisati i ostaviti u sjećanju za buduće generacije. 

















































Nema komentara:

Objavi komentar