18/01/2020

AL' SAM SE ZAŽEL'JO.... PITIJA! PO KAPELAČKI!_zgmomo


AL' SAM SE ZAŽEL'JO...PITIJA! PO KAPELAČKI!_zgmomo

Sanjam san! 

Davne 60-te...u Kapelni...ciča zima...danima...snijeg mi "preko uva"...na prozorima "čipka" prekrila staklo, a topli dah se ledi u zraku...Ja, ispod per'ne...tople, pretople...gladan, žedan, željan...Il' se dić' i trkom iz sobe preko ganjka u toplu kuj'nu gdje đedo i baka lože peć, il' ostat' pod toplom per'nom? 

Glad prevlada...trk, onako bosonog, gaćast, rasčupan, balavander, neki kasniji "Denis vragolan"...Otvorih vrata tople ku'jne, kad ono svi oko stola...a na stolu ovo što Vam pokazujem na ovim slikama!  A, joj, ljepote! Pa navalih i ja...A baka i đedo se zagr'li pa sve govore...ajd' janje naše, samo tebe čekamo! 

I evo, za uspomenu na te dane, na naše predrage bake i đede, na zajednički obiteljski život koga više nemamo, 60-etak godina kasnije, opet, jutros, oživih svoj san! 

Napravih pitije, sjedoh za stol...SAM, nazdravih za sve moje i naše, za Vas, I S TUGOM U SRCU, SUZOM U OKU, ALI PONOSAN I DOSTOJANSTVEN SAGNUH GLAVU PRED TOM SILINOM EMOCIJA... 

Ima još, pitija, ako ste za, dođite da zajedno objedujemo! Dobar nam tek, ili prijatno, kako kome...nama sve isto! PITIJE NA STOLU! 

U SPOMEN NA NAŠE PREDRAGE BAKE I ĐEDE, RODITELJE I RODBINU! 


Zagreb_jutro_18012020 

želju si ispunio_pa, zgmomo 
rakijicu natočio_pa, zgmomo 
snimio_pa, zgmomo 










Nema komentara:

Objavi komentar