17/10/2019

VOLITE LI VRGANJE?_zgmomo


 VOLITE LI VRGANJE?_zgmomo

Uobičajeno, dva, tri, puta tjedno sam na tržnici. Kao kupac. I dobra "domaćica"? Kad mi je život tako htio??? 
I svaki put, a naročito ove godine, ostanem bez riječi gledajući na puno štandova "brda" gljiva, svih vrsta, a najviše vrganja! I ne mogu ih se nagledati...Još iz mladosti i šuma oko Kapelne...Onako, bez posebnog interesa, zastadoh kraj štanda i nenametljivo upitah...ma, gdje ima toliko lijepih gljiva, vrganja??? Pogleda me, i bez imalo razmišljanja odgovori mi...u šumi... 

Ma daj, nemoj me zezati! Stvarno u šumi? A ja mislio da ih uzgaja u podrumu ispod kuće. Sad kad sam "naučio" da ih ima "U ŠUMI" moram nekog pitati...a gdje ima "ŠUME"?  A koga da pitam? Ma, neću se ponovno "opeći" i pitati nju...a ni kupiti kod nje, pa da mi da punu korpu besplatno...i sebe, uz korpu...pride...Mora da je mislila da ću odmah uzeti nekoliko sepeta i ravno tamo, kod NJE, u "njenu šumu" da joj ih sve poberem! 

Ma, daj, nemoj me zaj...ti!!!!! 

Pa, ako mi se baš jedu, kupit ću si par komada i pripremiti ih. Bolje nego da me po šumi ganja "neki lugar, đed Pišta" ili "šumski kućepazitelj" pa da me pita jesam li kupio dozvolu za branje...ako ih se i smije brati?????? Il', da naletim na nekog "međeda" koji će me pitati "a gdje je put za selo"...


Zagreb_17102019_snimio_zgmomo 







Nema komentara:

Objavi komentar