27/07/2019

JAVNA ZAHVALA_26072019


JAVNA ZAHVALA_26072019

Poštovane Prijateljice i Prijatelji! 

Održan je i 14. susret Kapelčana! 

Nastavljena je tradicija održavanja ovih susreta u Kapelni i Kukujevcima, i tako će, vjerujem, biti i dalje! 
Nisam bio na ovom susretu i žao mi je do bola radi toga. 
Ispričavam se svima zbog mojeg nedolaska, ne radi mene samog, nego zbog svih materijala koje sam uobičajeno snimao, radio i objavljivao u proteklim godinama, a kojih neće biti ove godine. 
Iako nisam fizički bio među Vama, prosjedio sam danima prije petka, 26.07.2019, pred kompjuterom i mobitelom odrađujući i objavljujući sve popratne radnje koje su mi povjerene. A na sam dan sam bio na "svom svakodnevnom radnom mjestu" do 2:30 iza ponoći s Vama, iščekujući Vaša javljanja uživo i slanja ostalih materijala s mjesta održavanja susreta Kapelčana. 

I eto, iz navednih razloga, želim ispred 

- Facebok profila Kapelna u našem srcu, 
- Bloga Kapelna u mom (našem) srcu i 
- mene osobno, "zgmomo", kao utemeljitelja i administratora ovih virtualnih mjesta u kojima živi naša Kapelna i Vaše "Kapelne" oko Kapelne 


JAVNO ZAHVALITI 

- Kaji Rebić-Kukić - na video prijenosima uživo, 
- Jasni Tankosić - na video prijenosima uživo, 
- Vidi Stojadinović Lukić - na video prijenosima uživo, 
- Peri Lukiću - na video i slikovnim materijalima sa susreta, 
- Miroslavu Adaševiću - na video i slikovnim materijalima 
- organizatorima susreta 

- svim curama i dečkima koji svake godine neumorno rade prije, u tijeku i poslije susreta, da pripreme, dočekaju, pogoste, druže se i drugarski isprate sve prisutne i goste, 

- svim drugima koji su na bilo koji način sudjelovali u pripremama, organizaciji i provođenju ovih susreta 

i dodijeliti svima 


VELIKO KAPELAČKO SRCE 

u kojem je bilo, ima i sada, i bit će i ubuduće, neizmjerne ljubavi za sve one kojima je Kapelna bilo kada nešto značila, a pogotovo onima kojim je ostala u srcu zauvijek!!! 

Hvala Vam od srca! 

Vidimo se i na sljedećim susretima, ma kada oni bili i gdje se održavali. 


Nema komentara:

Objavi komentar