09/06/2019

VRIJEDNI DEČKI NA ZELENOM KAPELAČKOM TRAVNJAKU_MIROSLAV ADAŠEVIĆ


VRIJEDNI DEČKI NA ZELENOM KAPELAČKOM TRAVNJAKU_MIROSLAV ADAŠEVIĆ

Kapelna_08062019
Igralište NK KAPELNA
slike poslao_Miroslav Adašević







Kapelna U Našem Srcu Taman sam se spustio u horizontalu kad ono u 23:18 poznati zvuk poruke...'ko me se to sad sjetio? Il' me ne'ko zove na tulum, il' netko nema gdje za prespavat', il' netko ne može spavat' pa 'oće doć' na koje ladno, il'....Ma, i ja si zamišljam da sam u godinama kad se to dešavalo često!!!!Ajd' da ne čekam jutro, zaškripih kralježnicom u sjedeći položaj, napipah mobitel kad ono ...dečki kose travu..u Kapelni, na igralištu!.Baš su me obradovali! Stvarno, iskreno....Makar je 23:18! Bravo dečki! Svaka čast! Još kad bi mi poslali i koje slike s utakmica, pojedinačne slike igrača i zajedničke slike cijelog tima da i mi sve ostali koji ne možemo biti na utakmicama znamo tko to sada igra za našu Kapelnu, bili bi vrlo sretni i zadovoljni! Pa makar ih opet poslali u sitne sate! Hvala Prijatelju!Kad se vidimo bit će koje ladno! Obećavam!Pozdrav svima!


Nema komentara:

Objavi komentar