13/11/2018

MIODRAG PLAVŠIĆ-PLAVI_IN MEMORIAM


MIODRAG PLAVŠIĆ-PLAVI 
IN MEMORIAM

09.06.1953. - 14.11.2010. 

Osam tužnih godina prolazi, Prijatelju! 
I danas si sa mnom. I uvijek ćeš biti! 
Jer si mi bio PRIJATELJ, DRUG, ČOVJEK, LJUDINA... 
Jer smo prolazili puno toga zajedno, dijelili i koricu kruha u Tvojoj i mojoj skromnoj kuhinji... 
Nikad za mene nisi imao riječ NE... 
A za takve LJUDE u mom srcu zauvijek ostaje osigurano mjesto. 

Hvala TI za sve Prijatelju moj! 

Čast mi je, ponos, veliko zadovoljstvo i životna radost što sam dijelio s Tobom puno godina života, što sam Te poznavao, drugovao i bio Ti Prijatelj! 

Neka Ti je laka zemlja, vječna slava i hvala Prijatelju moj! 

Ako iza ovog života, tamo negdje, ima nešto gdje se i Ti sada nalaziš, budi siguran da ću te pronaći i nastaviti naše druženje među najmilijima! 

Tvoj zgmomo 















VIDEO ZAPIS JE KOMPRESIRAN RADI OGRANIČENJA BLOGGERA O MAKSIMALNOJ VELIČINI VIDEO ZAPISA (100MB),

UKIDANJA MOGA YOUTUBE KANALA I NEMOGUĆNOSTI GLEDANJA DO SADA OBJAVLJENIH VIDEO ZAPISA PA JE SLABIJE KVALITETE



OBJAVLJENI VIDEO ZAPIS JE BIO NA YOUTUBE KANALU

zgmomo1 (od 168 videa koje sam osobno snimao, uređivao i objavljivao)
prije ukidanja YouTube kanala koji više nije moguće gledati

(nemam objašnjenje, razloge i primjere za takav postupak, jer je za mene to veoma neugodno iznenađenje – moj žalbeni postupak je u tijeku



Nema komentara:

Objavi komentar