01/05/2018

1. SVIBANJ(MAJ) - MEĐUNARODNI PRAZNIK RADA


ZAGREB, PARK MAKSIMIR_01.05.2018.

Obilježavanje i tradicionalna proslava 1. maja - Međunarodnog praznika rada, kao i svake godine do sada, i danas se održava na istom mjestu, prelijepom parku Maksimir u Zagrebu. Iako zadnjih godina, iz objektivnih razloga, nisam odlazio tamo, ove godine, danas, sam se odlučio za šetnju do Maksimira poštujući, prije svega, one koji su stradali, poginuli i dali svoj život za očuvanje radničkog dostojanstva, ponosa, truda, rada, osnovnih ljudskih kvaliteta! 
Iz navednog razloga, odustajem od bilo kakvog daljnjeg komentara, iako bi itekako imao što da komentiram o našoj svakodnevnoj stvarnosti. 

Neka Vas ovih nekoliko snimaka uvede u prvomajsku radničku povorku i dočara Vam ambijent i raspoloženje prisutnih. 

Ah da, RADNIČKI GRAH nisam ni spomenuo(iako sam slikao moju porciju). Na žalost, to obično jelo nije mnogima danas ni dostupno na svojim kuhinjskim stolovima, a da ne pričam o ostalom! 

Vaš zgmomo 

snimio, teh. obrada_zgmomo


VIDEO ZAPIS JE KOMPRESIRAN RADI OGRANIČENJA BLOGGERA O MAKSIMALNOJ VELIČINI VIDEO ZAPISA (100MB),

UKIDANJA MOGA YOUTUBE KANALA I NEMOGUĆNOSTI GLEDANJA DO SADA OBJAVLJENIH VIDEO ZAPISA PA JE SLABIJE KVALITETE



OBJAVLJENI VIDEO ZAPIS JE BIO NA YOUTUBE KANALU

zgmomo1 (od 168 videa koje sam osobno snimao, uređivao i objavljivao)
prije ukidanja YouTube kanala koji više nije moguće gledati

(nemam objašnjenje, razloge i primjere za takav postupak, jer je za mene to veoma neugodno iznenađenje – moj žalbeni postupak je u tijeku



































































Nema komentara:

Objavi komentar