19/05/2017

POTRAGA ZA...BOŠKOM VRANEŠEVIĆEM!


POTRAGA ZA...BOŠKOM VRANEŠEVIĆEM!

Što da Vam kažem o Bošku Vraneševiću? 

Ma, svi koji smo rođeni u Kapelni (i ne samo oni) znamo tko je naš Boško! 
Zadnji put vidjeli smo se negdje na završetku gimnazije! Prije nove ere...Žao mi je, i stidim se, što se osobno nisam vidio i čuo s njim od tada do danas... 
Dolazeći u Kapelnu uvijek sam sve pitao gdje je Tedi. Tako smo ga jedno vrijeme, moderno, zvali! 
Svi su nešto znali, čuli, mrmljali, ali nitko mi, pouzdano, nije znao reći gdje Boško danas živi. 
Dobio sam u dva posjeta Kapelni i sve četiri njegove knjige, predstavio ga svima Vama na FB i Blogu Kapelne, ostavio poruke za njega svima Vama, ovdje i "preko", da ga pozdrave i da mi se javi. No, do danas od našeg Boška ni riječi! 

Gdje si čovječe? Svi me pitaju znam li to, i svima kažem, da sam nešto čuo, ali nije pouzdano! 

Evo i slika moje objave za Boškom na Blogu još početkom 2013.g. 
Evo, danas sam ponovno pitan znam li gdje je Boško! Rekao sam da ne znam. 

Zato 

RASPISUJEM "TJERALICU" ZA NAŠIM BOŠKOM VRANEŠEVIĆEM! 

SVAKU POUZDANU I LAKO PROVJERIVU INFORMACIJU O NJEMU NAGRAĐUJEM SA HLADNIM PIVOM I PEČENIM ODOJKOM U BIRTIJI U DRUŠTVENOM DOMU U CENTRU KAPELNE, 
MA ŠTA PIVOM, GAJBOM PIVA! 
MA, MOŽE I GAJBOM SOKA! 

Sve informacije ostavite u komentarima ispod ovog posta. 

Hvala. 

Vaš zgmomo 

teh. obrada_zgmomo







Nema komentara:

Objavi komentar