13/11/2016

USPOMENE NA BAB' MILU I TET' GORDANU ČAVIĆ IZ KUĆANACA !


USPOMENE NA BAB' MILU I TET' GORDANU ČAVIĆ IZ KUĆANACA !

U mladosti, često smo odlazili kod bab' Mile za Petrovo u Kućance! Tet' Gordana je uglavnom bila u Parizu. Prelijepe uspomene i danas nosim u svom sjećanju na predragu bab' Milu koja nas je u svojoj skromnosti rado i veselo dočekivala. 

I s tet' Gordanom sam se nekoliko puta susreo iako je do smrti živjela u Parizu. Moj otac ju je zaprežnim kolima vozio iz Kapelne na bivšu željezničku stanicu kada je 1960. (mislim) odlazila za Pariz. Zvala me je često da dođem kod nje. U Pariz sam putovao, na žalost, nakon njene smrti. 

Neka ove objavljene slike u njhovom posebno otvorenom Albumu na FB i Blogu budu znak moje zahvalnosti za njihovu dobrotu! 

Neka Vam je laka zemlja, vječna slava i hvala drage moje/naše! 

Vaš zgmomo

teh. obrada_zgmomo























KUĆA pok.BAB' MILE I pok. TET' GORDANE ČAVIĆ IZ KUĆANACA 

Kućanci_15122017 
snimio_zgmomo 














Nema komentara:

Objavi komentar