19/07/2014

MILUTIN STOJČEVIĆ_FOTO ALBUM_KAPELNA U NJEGOVOM SRCU_DRUGI DIO


MILUTIN STOJČEVIĆ
FOTO ALBUM_KAPELNA U NJEGOVOM SRCU 

DRUGI DIO

snimio_Milutin Stojčević, Sarajevo


Poštovane Prijateljice i Prijatelji!

Nastavljamo dalje! 
Kaže Milutin! 
A ja vam s veseljem, nakon prvog s dvjestotinjak slika, otvaram drugi dio Milutinovog (i našeg) Albuma o našoj Kapelni, njenim ljudima, životu, događanjima, sastajanjima "kod doma" ...
I najavljujem(o) još puno, puno novih foto dokumenata!

Hvala ti Milutine naš! 

Maloprije sam se vratio s petodnevnog putovanja, maloprije sam dobio i ove slike i, iako umoran, ne mogu dočekati jutro već ih odmah objavljujem! S osobitim, neizmjernim veseljem, ushićenjem, srećom, sjetom, ponosom!!!!!

Nema umora i odgađanja kada je moja, njegova, naša Kapelna u pitanju!

zgmomo
































































































































































































2 komentara:

  1. Nisam iz Kapelne, ali želim reći; bravo za svakoga onoga tko je slike postavio. Prelijepo je vidjeti ove slike iz vremena kada se, možda, manje imalo, ali daleko lijepše živjelo. Još jednom, moje čestitke i puna podrška, neka bude još puno slika.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na podršci. Zadovoljstvo nam je kada na našem blogu ovog malog, lijepog, pitomog slavonskog sela, netko pronađe nešto što će i njemu ispuniti dušu i stvoriti zadovoljstvo. Dobro došli uvijek na naše stranice!Komentarom, primjedbom, kritikom, pohvalom ....

      Izbriši