03/10/2013

KAPELNA U SRCU - NA FACEBOOKU


KAPELNA U SRCU - NA FACEBOOKU

Na Facebooku se na stranici KAPELNA U SRCU svakodnevno sastaju, druže, razmjenjuju mišljenja, slike, uspomene na Kapelnu, "kapelačka djeca" koja su svoja djetinjstva proveli u njoj, i ostali prijatelji Kapelne. Na takav način i oni doprinose da se i dalje njeguju osjećaji i sjećanja na Kapelnu, da kapelačka ljubav i dalje plamti u njihovim i našim srcima. 

Želja mi(nam) je da povežem(o) ovaj naš blog, KAPELNA U MOM (NAŠEM) SRCU! sa stranicom KAPELNA U SRCU na Facebooku, kako bi zajedničkim, timskim radom, doprinosili daljnjem održavanju veza svih Kapelčanki, Kapelčana i prijatelja Kapelne, odnosno svih onih kojima je Kapelna bilo kada nešto značila, a pogotovo onih kojima je ostala u srcu za sva vremena. 

Pozivam sve zainteresirane za ovakvu zajedničku suradnju da se pridruže našem blogu, da ovaj post bude njihov, njihovo mjesto "drugog sastajanja" te da svojim javljanjima, komentarima, prilozima, slikama, tekstovima i slično budu sukreatori mozaika o Kapelni. Kreirajte i dopunjujte vaš post na ovom blogu! 

Da se ne zaboravi... 

Svoje komentare možete stavljati u obrascu ispod samog posta, a sve ostale materijale možete prosljeđivati meni na mail zgmomo1@hotmail.com pa ću ih objavljivati na postu za vas i u vaše ime. Ako želite da objavim fotografije iz vaših arhiva o vama, vašem djetinjstvu, članovima obitelji, prijateljima iz Kapelne, o povijesti Kapelne i sl. na ovom postu, pošaljite mi ih mailom pa ćemo i na takav način proširiti galeriju slika o Kapelni i prijateljima Kapelne. Ako želite da s vaše Facebook stranice prenesem na ovaj post već objavljene slike dajte mi pojedinačno za to dopuštenje pa ja ću ih "skinuti" sa stranice i objaviti na ovom postu. Mail ovog bloga za daljnju komunikaciju već znate: zgmomo1@hotmail.com, a ako želite sa mnom osobno porazgovarati potražite me na Skypeu pod zgmomo1. Čekam vas s veseljem. 

Za početak ove nove suradnje, dok me vi ne počnete "zatrpavati" sa slikama iz vaših arhiva, objavljujem nekoliko prenesenih screenova sa stranice KAPELNA U SRCU na Facebooku. 




I što da kažem(o). Dobro mi(nam) došli na naš i vaš blog 
KAPELNA U MOM (NAŠEM) SRCU! 

Nema komentara:

Objavi komentar